Події

"Укрзалізниця" заперечує надання преференцій іноземним операторам та експедиторам

"Укрзалізниця" спростовує інформацію, що з'явилася в ЗМІ, про надання преференцій іноземним операторам або експедиторам на українському ринку перевезень.

"У розподілі традиційних маршрутів перевезень вантажів за останні два місяці не відбувалося будь-яких змін, тому пов’язувати традиційну наявність іноземних операторів або експедиторів на українському ринку перевезень зі зміною керівництва Укрзалізниці принаймні нелогічно та безпідставно", - йдеться в повідомленні відомства.

Воно зазначає, що в міжнародному сполученні доступ вагонів будь-якої власності на ринок перевезень відбувається на основі недискримінаційного принципу використання вагонів.

"Єдиним ефективним регулятором кількості вагонів на ринку перевезень кожної країни залишаються економічні фактори – вартість використання вагону та напрямки вантажопотоків. Саме цим пояснюється об’єктивна наявність вагонів іноземних власників на залізницях України", - зазначає "Укрзалізниця".

За її даними, сировина, яка надходила на Дніпровський металургійний комбінат із РФ, традиційно перевозилася та перевозиться у вагонах російських власників. За період із 7 липня по 7 серпня поточного року вантажів у вагонах російських власників на адресу компанії перевезено вдвічі менше, ніж за період із 7 червня по 6 липня. При цьому експорт здійснюється у вагонах українських власників.

"ВАТ "Полтавський ГЗК" ні в липні, ні в серпні цього року вантажів в іноземних вагонах не отримував і експорт здійснює лише у вагонах українських власників", - повідомляє "Укрзалізниця".

Також, за її даними, в останні місяці не відбулося жодних змін щодо частки українських експедиторів у транзитних перевезеннях. Українські експедитори здійснюють 97% перевезень, і така ситуація зберігається принаймні останні сім місяців. При цьому використовуються вагони іноземних власників через обмеженість кількості українських вагонів на території Росії. Для перевезення транзитних вантажів із 7 липня по 7 серпня цього року використовувалося майже вдвічі менше вагонів власності "Першої вантажної компанії" (РФ) в Україні, ніж за період із 7 червня по 6 липня.

Раніше деякі ЗМІ оприлюднили інформацію, згідно з якою керівництво "Укрзалізниці" днями зробило російську "Першу вантажну компанію" перевізником залізорудної сировини для Полтавського ГЗК та Дніпровського меткомбінату.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ