Система продажу залізничних квитків через Інтернет поновила роботу
Продаж електронних залізничних квитків через мережу Інтернет поновлено, повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця").
За її даними, після тимчасових збоїв у роботі, що виникли 11 серпня, система знову запрацювала о 17:55 вівторка.
"У період, коли відбувалися збої в роботі програмного забезпечення автоматизованої системи (з 13:58 до 15:03 і з 16:36 до 17:55), залізничні каси працювали у звичайному режимі і продовжували обслуговувати пасажирів. Наразі роботу онлайн-системи продажу квитків повністю відновлено", - зазначає "Укрзалізниця".
Для з'ясування причин і запобігання повторенню ситуації буде проведено службове розслідування.
Як повідомлялося з посиланням на в. о. начальника департаменту корпоративної інформатизації "Укрзалізниці" Богдана Карбаня, IT-підрозділи "Укрзалізниці" створюють власне програмне забезпечення, щоб позбутися залежності від підрядника - ТОВ "УнIT" і виключити фінансові зловживання.
За його словами, виявлено низку зловживань з боку зазначеної компанії, спроби отримати додаткову вигоду від продажу квитків, проблеми з керованістю системою, в комунікації з банками.
За словами Б.Карбаня, компанія "УнІТ" вимагає від банків додаткові суми за послуги еквайрингу й в результаті незаконно заробляє 10-12 млн грн на рік, які "Укрзалізниця" могла б спрямувати на свої потреби.
"УнIT" спростувала ці звинувачення, повідомивши, що вона є виключно розробником автоматизованої системи "Електронний квиток", яка 21 серпня 2014 року була введена "Укрзалізницею" в промислову експлуатацію.
"Під час співпраці "УнIT" і "Укрзалізниці" не могло бути виявлено ніяких порушень або зловживань, оскільки компанія працювала і працює лише у рамках чинного законодавства України", - зазначає "УнIT".
За її даними, власником і експлуатантом системи "Електронний квиток" є ДП "ГІОЦ Укрзалізниці", яке безпосередньо здійснює онлайн-продаж квитків через сайт "Укрзалізниці" і самостійно регулює відносини з банками й агентами.