Події

Інтерес бізнесу до приватизації державних стивідорів великий - Пивоварський

Компанії, що працюють в українських морських портах, і оператори, що планують працювати, виявляють цікавість до приватизації державних стивідорних компаній.

"Черга стоїть, і це відомі імена, Bunge, Cargill тощо, це брендові імена. На сьогодні є єдиний варіант - термінова оренда, але якщо інвестувати сотні мільйонів доларів, їм хотілося би більше розуміння власності. Є не лише зернотрейдери, є професійні оператори терміналів, стоять, чекають, коли з'явиться ця можливість", - сказав міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський під час зустрічі з журналістами в середу ввечері.

Він також зазначив, що під час приватизації стивідорів необхідно залишити в стратегічній держвласності стивідорну діяльність для "Укроборонпрому", "Укроборонсервісу", проте інші державні стивідори мають бути приватизовані.

"Ми говоримо зараз не про те, скільки той або той майданчик може коштувати, а про те, які гроші можуть бути інвестовані туди, скільки робочих місць буде створено. Тоді порти будуть більш конкурентоздатними", - резюмував міністр.

Раніше А.Пивоварський зазначав, що Україна отримає "мільярди доларів" інвестицій від приватизації стивідорів, що пеербувають у власності держави.

За його оцінкою, від $1 млрд до $1,2 млрд інвестицій будуть спрямовані в Україну в разі оголошення конкурсу на приватизацію державних стивідорних компаній.

У травні 2015 року уряд України видав постанову №271, згідно з якою планується приватизувати 13 українських державних операторів морських портів за умови виключення їх Верховною Радою з переліку об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ