Події

Мінінфраструктури України працює над спрощенням тарифної політики в залізничній галузі

Новий підхід до тарифоутворення в залізничній галузі, підвищення ефективності внутрішніх процесів дадуть змогу вийти на новий рівень роботи.

Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури, про це повідомив перший заступник міністра Володимир Шульмейстер.

Крім того, за словами в. о. генерального директора "Укрзалізниці" Олександра Завгороднього, слова якого наводить прес-служба, через застарілу тарифну політику мільйони тонн внутрішніх вантажів, які потенційно може перевезти залізниця, йдуть на автодороги та руйнують їх.

"Ми працюємо над поступовим відходом від перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних, аби спрямувати більше коштів на оновлення рухомого складу для перевезення вантажів", - повідомив він.

На думку В.Шульмейстера, державний вагонний парк має стати повноправною частиною ринку, зокрема за рахунок відміни безоплатного порожнього пробігу, ліквідації дискримінаційної тарифікації на користування інвентарними вагонами.

"Система тарифоутворення на українській залізниці є анахронізмом, адже формувалася вона ще в середині минулого століття. Саме тому одним із пріоритетів для галузі зараз є спрощення тарифної політики та її приведення до справедливого рівня, що відповідатиме сьогоднішнім реаліям. За рахунок економічно обґрунтованих тарифів мають покриватися витрати на утримання рухомого складу та інфраструктури в належному технічному стані. Важливо також вирівняти різницю вартості перевезень різних класів вантажів, аби основою для формування розцінок була маса вантажу", - сказав він.

Зміна підходу, за словами В.Шульмейстера, дасть змогу зняти частину вантажів з автомобільних доріг і перевести їх на залізничні колії.

Перший заступник міністра також повідомив про тривання роботи над створенням механізму нової тарифікації простою зерновозів у портах. Зменшення періоду простою дасть бізнесу можливість зекономити кошти, а залізниці - прискорити оборотність вагонів, збільшити загальні обсяги вантажопотоку.

Крім того, з метою збільшення пропускної спроможності залізниць у проблемному східному регіоні бізнес-структури пропонують облаштувати більше залізничних переходів зі східних областей. Є також пропозиція налагодити роботу пунктів пропуску вантажів зі сходу в нічному режимі.

За словами В.Шульмейстера, вирішувати ці питання необхідно спільними з Радою нацбезпеки і оборони України зусиллями.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ