Події

Найбільше киян хвилюють проблеми корупції, якості ЖКП і квартирних крадіжок - дослідження

Найбільше кияни стурбовані проблемами корупції в місцевих органах влади, якістю житлово-комунальних послуг і квартирними крадіжками, тоді як проблема зайвої зовнішньої реклами в місті займає одне з останніх місць.

Про це повідомила заступник директора компанії InMind Олена Бондарчук у Києві в п'ятницю, презентуючи підсумки дослідження, проведеного спільного з Асоціацією зовнішньої реклами України.

"Я б говорила про ТОП-3 проблем, рівень стурбованості якими наближається до 90%: корупція в місцевих органах влади - 89%, я б назвала цю проблему найважливішою; якість комунальних послуг, зношеність комунальної інфраструктури - 88%, проблема очисних споруд і аварійного стану Бортницької станції аерації - 88% ", - повідомила О.Бондарчук.

За її словами, значно зросла стурбованість киян квартирними крадіжками, що почастішали, ця проблема хвилює 85% жителів столиці.

"Велика цифра квартирних крадіжок, ми з 90-х не бачили таких показників", - зазначила О.Бондарчук.

Крім того, 85% киян також схвильовані скороченням кількості парків і зон відпочинку, якістю магістральних доріг і дорожнього покриття у дворах. Завершує блок 80% проблем хаотична і незаконна забудова міста, його історичний вигляд і застарілий план розвитку.

Наступний блок проблем знайшов відгук у 70% опитаних: прибирання вулиць, вивезення сміття, хаотична парковка, робота міського транспорту. Але люди помічають, що влада займається цими проблемами.

"Кияни помітили, що влада займається вивезенням сміття з дворів, бореться з МАФами, кожен 10-й помітив боротьбу з надмірною зовнішньою рекламою", - наголосила О.Бондарчук.

"На тлі цих проблем надмірна кількість зовнішньої реклами хвилює 33% киян. Тобто втричі менше порівняно з корупцією і квартирними крадіжками", - додала О.Бондарчук.

Як повідомили в InMind, під час дослідження було опитано 800 киян в першій половині червня, статистична похибка не перевищує 3%.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ