Події

Роботу міської електрички буде частково відновлено 27 вересня, з 10 жовтня - у звичайному режимі

Роботу чотирьох електропоїздів міської електрички з 27 вересня поточного року буде відновлено, а з 7 жовтня кількість поїздів буде збільшено до восьми одиниць.

Як повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації, функціонувати в звичайному режимі міська електричка почне з 10 жовтня 2014 року.

До теперішнього часу КП "Київпастранс" вживає заходів із поліпшенню технічного стану електропоїздів для підвищення якості надання транспортних послуг міською електричкою.

Фахівці підприємства проводять регламентні роботи з технічного обслуговування і поточного ремонту рухомого складу. Це надасть можливість підвищити експлуатаційні показники, безпеку руху та санітарно-технічний стан.

Крім того, для забезпечення перевезення пасажирів з житлового масиву Троєщина до станції метро "Петрівка", на період тимчасового призупинення роботи міської електрички організовані спеціальні рейси тролейбусів маршруту №30 за трасою: станція швидкісного трамвая "Проспект генерала Ватутіна" - залізнична станція Зеніт".

Тролейбуси курсуватимуть у ранкові години пік з найбільшим навантаженням, з дотриманням усіх зупинок маршруту №30 на зазначеній ділянці. За скороченою схемою руху передбачена робота трьох тролейбусів з інтервалом у 15 хвилин.

При цьому, роботу тролейбусного маршруту №30 "вулиця Милославська - залізнична станція Зеніт" буде організовано за звичайною схемою руху.

Крім того, за результатами обстеження пасажиропотоку на житловому масиві Троєщина вноситимуть оперативні зміни на маршрутній мережі.

Як повідомлялося, рух міської електрички в столиці було відкрито у серпні 2009 року. Щодоби перевозит имуть близько 50,5 тис. пасажирів.

Дохід від перевезень міською електричкою становить близько 1 млн грн на місяць, з них половина спрямовується ПЗЗ на техобслуговування рухомого складу.

Раніше неодноразово скорочувалася кількість складів на маршрут міської електрички через затримку оплати за ремонт і техобслуговування складів та інфраструктурними боргами Київської міськдержадміністрації та КП "Київпастранс".

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ