Події

"Київенерго" з липня переходить на прямі договори зі споживачами щодо гарячої води і тепла, сама перевірятиме лічильники

Столична енергокомпанія ПАТ "Київенерго" з 1 липня переходить на прямі договори зі споживачами щодо гарячого водопостачання (ГВП) та опаленню, повідомив журналістам генеральний директор компанії Олександр Фоменко в Києві у вівторок.

"З 1 липня, згідно із законом №1198-VII (від 10 квітня 2014 - ІФ), "Київенерго" є постачальником послуг з опалення та ГВП, переходить на прямі договори зі споживачами. 6,800 тис. будинків комунальної сфери взято на прямі договори, інші - це ЖБК та ОСББ, які самі ще не визначилися", - сказав він.

Як пояснив журналістам заступник директора з продажу ОП "Київські теплові мережі" Вадим Мучников, раніше жителі столиці платили за гарячу воду житлово-експлуатаційній організації (ЖЕО), а вже остання перераховувала гроші "Київенерго". Часто ЖЕО значні кошти затримувала у себе.

"Із липня рахунки на оплату гарячої води, які отримають кияни, виставлятимуться вже не від імені ЖЕО, а від імені "Київенерго" (поки що через ГІОЦ КМДА). Відповідно, і кошти йтимуть "Київенерго", - сказав він.

Рахунки за опалення також виставлятимуться безпосередньо від імені "Київенерго", але з моменту початку нового опалювального сезону в жовтні. До того жителям столиці все ще приходитимуть квитанції від ЖЕО, за якими вони погашатимуть залишок плати за попередній опалювальний сезон (раніше оплата розбивалася на весь рік).

Що стосується безпосередньо договорів, то "Київенерго" не в змозі швидко укласти їх із кожним власником квартири, планує зробити це до наступного опалювального сезону. "Оскільки ми підписуємо договори на постачання електроенергії, аналогічна ситуація буде і щодо ГВП, і щодо тепла", - сказав О.Фоменко.

На "перехідній період" - із липня і до моменту підписання договору - "Київенерго" користуватиметься нормою закону, згідно з якою факт виставляння рахунку та оплати його клієнтом вважається прямими договірними відносинами.

Як повідомив журналістам гендиректор "Київенерго", з 1 липня компанія переймає на себе обов'язки з перевірки лічильників гарячої води. "Витрати на обслуговування, перевірку лічильників гарячої води закладені в наш тариф", - сказав він.

Споживачі, які переходять на прямі договори з "Київенерго", претензії до якості надаваних послуг також зможуть пред'являти безпосередньо компанії.

За словами В.Мучникова, жителі столиці зможуть встановлювати лічильники, що автоматично перевіряють температуру води та здійснюють окремий облік того обсягу, який не відповідає встановленим вимогам (нижче 50 градусів).

Із переходом на прямі договори роль ЖЕО в опаленні та гарячому водопостачанні звузитися до управління внутрішньобудинковими мережами (трубопроводами), вартість чого буде включено до квартплати.

Як повідомлялося, раніше ЖЕО вимагали від киян повіряти лічильники гарячої та холодної води за власний рахунок, хоча це є прямим порушенням ст. 28 п. 3 закону "Про метрологію та метрологічну діяльність.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ