Рух потягів на більшості пошкоджених вибухами ділянок Донецька залізниця відновлено
Залізничники відновили рух потягів на семи перегонах Донецької залізниці (ДЗ), що постраждали внаслідок вибухів, проте несанкціоновані втручання в роботу залізничного транспорту продовжуються.
"Крім семи випадків підриву шляху протягом 24-25 червня на Донецькій залізниці, вибухом пошкоджено залізничний міст на Придніпровській залізниці", - йдеться в прес-релізі Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця").
Зокрема, 24 червня на 252 км перегону Мала Токмачка-Оріхівська о 02:35 сторонні особи вчинили підрив залізничного мосту через автодорогу, внаслідок чого закрито перегін для руху потягів.
Цього дня о 06:00 терористи підірвали рейки на 959 км перегону Городій – Ново-Кіндрашівська, а о 06:10 – на 954 км одноколійної ділянки перегону Красноозерівка – Городій. На обох ділянках рух потягів відновлено 24 червня відповідно о 10:20 хв. та о 10:40 хв
На 1121 км перегону Пантелеймонівка – Горлівка о 19:00 – підрив парної колії з порушенням габариту до непарної колії, пошкоджено опори контактної мережі. О 23:15 хв. 24 червня залізничники відновили рух непарною колією, а о 5:17 хв. 25 червня – парною.
Крім того, на 35 км перегону Горлівка – Новобахмутівка о 20:00 сторонніми особами підірвано парну колію з порушенням габариту та пошкодженням опори контактної мережі. Рух парною колією відновлено 25 червня о 1 год. 40 хв., та о 3 год. 02 хв. – непарною.
На 11 км перегону Доля – Каравання о 20:05 – підрив одноколійної ділянки. Рух поїздів відновлено 25 червня о 14.00. На 1062 км перегону Дебальцеве - Булавін о 21:42 - підрив першого головного шляху з порушенням габариту. Рух потягів відновлено 25 червня об 11:30.
Уранці, о 05:30 25 червня на станції Доломіт також стався підрив стрілочного переводу. Рух потягів відновлено о 14:30.
Крім того, на 1104 км перегону Доліївка – Микитівка о 06:45 сторонніми особами скоєно підрив непарної колії. Рух відновлено 25 червня о 13:30 хв.
"Незважаючи на складні умови залізничники продовжують забезпечувати рух потягів, у максимально стислі терміни відновлюючи пошкоджені шляхи, мости і шляхопроводи. Крім цього, шляховики проводять додаткові огляди шляху", - зазначає "Укрзалізниця".