Події

Мінінфраструктури відзначає необхідність реалізації проекту "Повітряний експрес" за умови зниження його вартості

Реалізація Національного проекту "Повітряний експрес" є необхідною з погляду розвитку інфраструктури міжнародного аеропорту "Бориспіль" та можливості недорогого для пасажирів сполучення з Центральним залізничним вокзалом у Києві за умови зниження вартості проекту.

Таку думку висловив міністр інфраструктури Максим Бурбак на брифінгу в Києві в п'ятницю.

"Нам це (проект "Повітряний експрес" - ІФ) потрібно, але за умови економії грошей і перерахунку кошторисної вартості у бік суттєвого зменшення", - сказав він.

При цьому М.Бурбак висловив упевненість, що вартість реалізації проекту може бути знижено порівняно з озвученим раніше Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства (Мінрегіон) рівнем майже на 20%.

"Упевнений, що можна й більше заощадити, навіть попри те, що курс пішов угору", - наголосив він.

М.Бурбак також відзначив необхідність проекту "Повітряний експрес" для розвитку інфраструктури аеропорту "Бориспіль" з урахуванням будівництва в перспективі пасажирського перону та відкриття нового термінала аеропорту.

Як повідомив днями заступник глави Мінрегіону Дмитро Ісаєнко, міністерство розглядає низку рішень, зокрема технічних, що дають змогу здешевити приблизно на 20% витрати на реалізацію Національного проекту "Повітряний експрес" у Києві, вартість якого з урахуванням рухомого складу на січень 2014 року становила 3,7 млрд грн.

Нацпроект "Повітряний експрес" передбачає створення швидкісних пасажирських перевезень між ст. "Київ-Пасажирський" Центрального залізничного вокзалу в Києві та аеропортом "Бориспіль".

Техніко-економічне обґрунтування проекту уряд України затвердив у березні 2011 року.

Експортно-імпортний банк Китаю 19 червня 2013 року відкрив фінансування національного проекту "Повітряний експрес". Кредитна угода також визначає генерального підрядника з китайської сторони - СMСЕС. Контроль за використанням кредитних коштів здійснюватимуть Держінвестпроект і Ексімбанк Китаю.

Загальна сума кредиту становить $372 млн. Кредит надаватиметься двома траншами. Перший - $52 млн - буде спрямовано на проектні та підготовчі роботи, другий - $320 млн - забезпечить безпосередньо будівництво інфраструктурних об'єктів.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ