Події

УЗШК понад рік перевозила пасажирів на поїздах Hyundai з несправностями і без ліцензії - Генпрокуратура

Генеральна прокуратура України відкрила кримінальне провадження щодо Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК, Київ) за експлуатацію електропоїздів Hyundai з несправностями і за відсутності ліцензії на перевезення пасажирів цими поїздами.

Як повідомила прес-служба Генпрокуратури, це правопорушення було виявлено під час перевірки додержання вимог законодавства щодо виконання державної цільової програми проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи 2012 року з футболу управлінням правозахисної діяльності, протидії корупції та злочинності у сфері транспорту.

Так, ДП "Південна залізниця" (Харків) у 2010 році придбало 10 електропотягів HRCS2 Hyundai Rothem (Корея) загальною вартістю $307 млн, які в подальшому передала державному підприємству УЗШК.

"Встановлено, що зазначені електропоїзди експлуатувалися з технічними несправностями, за яких використання рухомого складу заборонено, оскільки це створювало загрозу для людей. Однак, усупереч вимогам законодавства ДП "Українська швидкісна залізнична компанія" понад рік надавала послуги з перевезення пасажирів електропоїздами HRCS2 Hyundai Rothem без ліцензії", - зазначає Генпрокуратура.

За цим фактом Генеральна прокуратура України розпочала кримінальне провадження за ч.1 ст.276 Кримінального кодексу України (порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного або повітряного транспорту).

Як повідомлялося, виявлена технічна несправність одного з поїздів "Інтерсіті+" призвела до того, що Нyundai Rotem спільно з УЗШК 12 лютого вирішили з метою безпеки пасажирів тимчасово припинити експлуатацію всіх 10 поїздів.

Комплексний технічний огляд поїздів здійснюють корейські фахівці. Йдеться про несправності основної конструкції кузова поїзда.

Для заміни складів Hyundai на маршруті Київ-Харків задіяні двосистемні поїзди Skoda і поїзди локомотивної тяги "Україна-2" виробництва Крюківського вагонзаводу, на інших маршрутах - поїзди з локомотивною тягою, сформовані з СВ і купейних вагонів.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ