Події

"Укрзалізниця" і Hyundai Rotem 25 лютого розпочнуть випробування "Інтерсіті+" для з'ясування причин несправностей

Попередня перевірка потягів виробництва корейської компанії Hyundai Rotem зафіксувала, що тріщини в корпусі електропоїздів з'явилися внаслідок помилок конструкторів.

"Якщо це підтвердиться під час подальших випробувань, які розпочнуться 25 лютого, компанія Hyundai Rotem готовапоставити нові комплектуючі. За оцінками експертів, модернізація електропоїздів може тривати до шести місяців", - ідеться в повідомленні Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця").

За словами першого заступника генерального директора "Укрзалізниці" Миколи Сергієнка, випробування електропоїздів проводитимуться на ділянках Київ-Баришівка та Київ-Полтава-Люботин, які триватимуть упродовж тижня.

Він зазначив, що попередньою причиною появи тріщин у конструкції потягів є неправильно розподілене навантаження на шкворневую балку (опора, якою кузов спирається на візок).

У свою чергу голова представництва Hyundai Corporation в Україні Юн Сук Чой вважає, що технічні несправності поїздів могли бути спричинені не тільки недоліками у проектуванні, а й іншими чинниками, серед яких, зокрема, недостатньо якісні матеріали, вплив навколишнього середовища.

Юн Сук Чой зазначив, що під час проведення ремонтних робіт усі балки буде замінено. Їх доставлять в Україну з Кореї, а ремонтні роботи відбуватимуться в одному з українських депо, рекомендованих "Укрзалізницею".

Усі ремонтні роботи відбуваються за рахунок виробника в рамках гарантійного обслуговування, термін якого на частину поїздів закінчується у травні, на іншу частину – в листопаді.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Козак повідомляв, що компанія Hyundai розглядає вимоги залізничників продовжити термін гарантійного обслуговування потягів на рік.

Як повідомлялося, з 12 лютого тимчасово припинено експлуатацію десяти електропоїздів виробництва Hyundai Rotem для комплексного технічного обстеження.

Для заміни потягів Нyundai на маршруті Київ-Харків планується тимчасово задіяти двосистемні потяги Skoda і потяги локомотивної тяги "Україна-2" виробництва Крюківського вагонзаводу, на інших маршрутах - потяги з локомотивною тягою, сформовані з СВ і купейних вагонів.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ