Події

"Укрзалізниця" повернула майже 1 млн грн пасажирам замінених "Інтерсіті+"

Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") за період курсування іншого рухомого складу замість потягів "Інтерсіті+" (з 12 по 17 лютого) компенсувала різницю у вартості проїзду й повернула 5,236 тис. пасажирам у повному обсязі кошти в сумі 968,9 тис. грн.

Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці", зокрема, 2935 пасажирів відмовилися від поїздки й отримали 737,5 тис. грн за невикористані квитки. Різницю у вартості проїзду виплатили 2301 пасажиру на загальну суму 231,5 тис. грн.

Адміністрація нагадує, що різницю у вартості проїзду пасажири можуть отримати у касах вокзалів на станції відправлення чи прибуття. Також у касах пасажирам повернуть повну вартість квитка, якщо вони вирішили взагалі відмовитися від поїздки, це не обмежено датою відправлення чи прибуття.

Як повідомлялося, виявлена технічна несправність одного з потягів "Інтерсіті+" призвела до того, що Нyundai Rotem спільно з "Українською залізничною швидкісною компанією" 12 лютого вирішили з метою безпеки пасажирів тимчасово припинити експлуатацію всіх десяти потягів.

Комплексний технічний огляд потягів здійснять корейські фахівці.

Як уточнив перший заступник голови "Укрзалізниці" Микола Сергієнко, йдеться про несправність тримальної конструкції кузова потяга. Він також повідомив, що потяги можуть повернутися в експлуатацію цього місяця.

Для заміни потягів Нyundai на маршруті Київ-Харків планується тимчасово задіяти двосистемні потяги Skoda і потяги локомотивної тяги "Україна-2" виробництва Крюківського вагонзаводу, на інших маршрутах - потяги з локомотивною тягою сформовано з СВ і купейних вагонів.

"Укрзалізниця" спростувала інформацію, що з'явилася у деяких ЗМІ, про неякісне обслуговування потягів Hyundai Rotem.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ