Набуло чинностi пiдвищення тарифiв на внутрiшнi та мiжнароднi залiзничнi пасажироперевезення
Тарифи на перевезення пасажирiв залiзничним транспортом у всiх категорiях вагонiв, крiм СВ, вагонiв поїздiв "Iнтерсiтi +" i примiських поїздiв, у внутрiшньому i мiжнародному сполученнях з 16 липня 2013 року змiнено.
Як повiдомила прес-служба "Укрзалiзницi", вартiсть подорожi залiзницею у внутрiшньому сполученнi пiдвищилася на 10%, у мiжнародному сполученнi вартiсть збiльшилася на 5% лише квиткової частини.
Так, вартiсть перевезення залiзницею у внутрiшньому сполученнi в плацкартному та купейному вагонах поки що пiдвищилася на 10%, на наступному етапi - з 1 жовтня - вартiсть зросте ще на 10%.
У мiжнародному сполученнi вiд сьогоднi в усiх категорiях вагонiв, крiм СВ, вартiсть збiльшилася на 5%, наступне пiдвищення вiдбудеться з 1 жовтня ще на 5%.
"Пiдвищення тарифу стосується лише квиткової частини, яка є однiєю зi складових вартостi проїзду (повна вартiсть проїзду в пасажирських поїздах складається з вартостi квитка + вартiсть плацкарти + ПДВ + страховий збiр + комiсiйний збiр)", - наголошується в повiдомленнi.
Квиткова частина - це компенсацiя витрат на утримання та експлуатацiю iнфраструктури залiзниць i електроенергiю (або iнший вид енергiї), який використовується пiд час курсування поїзда (iнфраструктурна складова).
"Пiдвищення рiвня тарифiв на перевезення пасажирiв надасть можливiсть частково зменшити збитковiсть пасажирських перевезень i направити частину коштiв на капiтальний ремонт вагонiв", - йдеться в повiдомленнi.
Зростання тарифiв зумовлено необхiднiстю зменшення перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних.
Як повiдомлялося, збитки "Укрзалiзницi" вiд пасажирських перевезень у першому пiврiччi поточного року становили близько 3,5 млрд грн.