Події

Рахунки WebMoney, як i ранiше, заблокованi - представник компанiї

Рахунки платiжної системи WebMoney нинi залишаються заблокованими, вилучене обладнання досi не повернено, повiдомила представник WebMoney Ольга Дубiнiна пiд час круглого столу в прес-центрi "ЛiгаБiзнесIнформ" у середу.

"Найбiльша проблема на сьогоднi - заблокованi рахунки. Досi користувачi не можуть переводити у готiвку кошти. Обладнання (жорсткi диски, особистi ноутбуки спiвробiтникiв - IФ) також не повернули", - сказала вона.

Як сказала О.Дубiнiна, офiцiйно компанiю обвинувачують у вiдмиваннi доходiв, проте, на її думку, таке обвинувачення неправомiрне.

"Усi прекрасно знають: от що є неможливим у нашiй системi - так це анонiмне виведення грошей. Тому пов'язати нашу роботу iз вiдмиванням доходiв - у мене особисто запитання iз цього приводу", - сказала представник WebMoney.

Водночас О.Дубiнiна висловила упевненiсть, що компанiя виграє цю справу в судi.

Як повiдомлялося, представники Податкової служби України 11 червня провели обшук у київському офiсi компанiї зi здiйснення електронних платежiв WebMoney.

Мiнiстерство доходiв i зборiв України добилося блокування на пов'язаних iз компанiєю електронних платежiв WebMoney рахунках 60 млн грн. Крiм того, Головне слiдче управлiння встановило, що правила дiяльностi цiєї платiжної системи не погоджено з Нацiональним банком України. Пiд час обшукiв у київському офiсi компанiї WebMoney вилучено значну кiлькiсть комп'ютерної технiки, яка забезпечувала роботу платiжної системи i на якiй зберiгається iнформацiя щодо дiяльностi цiєї системи.

Пiсля обшуку робота системи була порушена, користувачi масово скаржилися на неможливiсть здiйснювати платежi та виводити коштiв на платiжнi картки.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ