Події

"Укравтодор" ремонтуватиме дороги держзначення за технологiєю пiдвищеної щiльностi

Держагенство автомобiльних дорiг України ("Укравтодор") має намiр перейти на стандарт ЩМА-20 (щебенево-мастикового асфальтобетону) при ремонтi автодорiг державного значення, повiдомила прес-служба "Укравтодору" з посиланням на його голову Євгена Прусенка.

За його словами, вперше цю технологiю було застосовано близько десяти рокiв тому пiд час будiвництва траси Київ-Бориспiль, i вона дасть змогу продовжити термiн життя дорiг без ремонту ще на три-чотири роки.

"Ми протестували цю технологiю на Бориспiльськiй трасi й отримали хорошi результати. За десять рокiв використання магiстралi тiльки цього року вперше на неї виїхала ремонтна бригада. Тепер ми ремонтуватимемо дороги тiльки з використанням цiєї технологiї i повнiстю вiдмовимося вiд застарiлих стандартiв, що передбачали застосування смоли як в'яжучого матерiалу", - наводяться в повiдомленнi слова Є.Прусенка.

"Укравтодор" зазначає, що новий стандарт стiйкiший до температурних стрибкiв, а також до наднормативного тиску великовантажним транспортом в разi порушень перевiзниками норм за навантаженням великовагових автомобiлiв.

Крiм того, дороги, побудованi з використанням технологiї щебенево-мастикового асфальтобетону, стiйкiшi завдяки мiнiмальнiй пористостi структури дорожнього покриття.

"На вiдмiну вiд дорожнiх покриттiв старих технологiй, коли порожнини у структурi шарiв асфальтобетону могли становити до 20%, у дорогах на кшталт Бориспiльської пористiсть не перевищує 3-5%. Тобто покриття в рази щiльнiше, практично не пропускає воду, що запобiгає руйнуванню дороги в разi рiзких перепадiв температур у зимовий перiод", - пояснив Є.Прусенко.

Голова "Укравтодору" запевнив, що за наявностi достатнього фiнансування перекрити основнi українськi автодороги за новою технологiєю можна впродовж десяти рокiв.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ