Події

WebMoney просить користувачів не панікувати

Компанія WebMoney просить користувачів не панікувати й обіцяє всі питання вирішити найближчим часом.

Таке звернення розміщено на офіційній сторінці компанії в соціальній мережі Facebook.

"Ми працюємо для Вас і робимо усе можливе та неможливе для того, щоб усі питання було вирішено в найближчому майбутньому. Дуже просимо Вас не панікувати, ми з вами в одному човні, і запевняємо, що цей човен міцний і зроблений на совість", - зазначено в повідомленні.

13 червня протягом дня користувачі системи на офіційній сторінці в Facebook скаржилися, що не можуть здійснити виведення коштів на платіжні картки, здійснювати різні платежі, а також ділилися способами виведення коштів на картки і просили компанію озвучити долю їхніх платежів.

Як повідомлялося, представники Податкової служби України 11 червня провели обшук у київському офісі компанії зі здійснення електронних платежів WebMoney.

Деякі ЗМІ опублікували інформацію про те, що обшук також проводився за місцем проживання деяких топ-менеджерів компанії.

Міністерство доходів і зборів добилося блокування на пов'язаних із WebMoney рахунках 60 млн грн у зв'язку зі значними порушеннями в роботі ТОВ "WebMoney Transfer" на території України.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ