Події

Колектив УДП звернеться до Януковича у зв'язку з ситуацiєю в компанiї, боргами iз зарплати

Працiвники державного ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" (УДП, Iзмаїл, Одеська обл.) мають намiр звернутися до президента України Вiктора Януковича з проханням сприяти погашенню заборгованостi iз заробiтної плати за сiм мiсяцiв.

Як повiдомив на прес-конференцiї в агентствi "Iнтерфакс-Україна" у четвер старший механiк судна УДП Володимир Широченко, працiвники пiдприємства просять також забезпечити розвиток пiдприємства i збереження робочих мiсць.

Координатор незалежної профспiлки "Захист працi" в Одеськiй областi Андрiй Iщенко, у свою чергу, повiдомив, що 23 квiтня поточного року на загальних зборах бази технiчного обслуговування флоту (БТОФ) УДП керiвництву пiдприємства було поставлено ультиматум iз вимогою виплатити зарплату до 7 травня, однак виплат так i не було, i працiвники БТОФ розпочали "iталiйський страйк".

За словами О. Iщенка, керiвник УДП Олександр Долговий пiд час зустрiчi з ним зазначив, що пiдприємство не може виплатити зарплату через вiдсутнiсть фiнансових ресурсiв.

"На О.Долгова навiть заведено кримiнальну справу за зверненнями про виплату зарплат, але нiяких зрушень немає", - сказав О. Iщенко.

Вiн також повiдомив, що працiвники УДП провели в Києвi пiкетування i зустрiлися з представником Мiнiстерства iнфраструктури, який запевнив їх, що заборгованiсть iз зарплати буде оплачено до 3 червня 2013 року.

"До сьогоднiшнього дня не було жодних перерахувань, а зарплату отримали лише тi працiвники, якi звiльнилися", - сказав О. Iщенко.

Водночас В.Широченко повiдомив, що, зважаючи на невиплати зарплат на пiдприємствi, зокрема, в одного з механiкiв БТОФ вже були судовi пристави з метою опису майна, оскiльки вiн не може розрахуватися iз боргами за комунальнi послуги, а також наголосив, що за останнi роки кiлькiсть працiвникiв пiдприємства значно зменшилася.

"У БТОФ залишилося близько 100 осiб, звiльнилися 40-50 осiб, але флот продовжує працювати", - зазначив В.Широченко.

Як повiдомлялося з посиланням на главу Мiнiстерства iнфраструктури України Володимира Козака, мiнiстерство має намiр у 2013 роцi вирiшити питання стабiлiзацiї роботи УДП i погашення боргiв iз зарплати його працiвникам.

"У нас є шляхи вирiшення цього питання, але справа не лише в зарплатах, а i в вантажопотоках. Я провiв переговори, зокрема, в Сербiї, Румунiї, Одесi, для того щоб ми могли завантажити Дунай та "Українське Дунайське пароплавство", - сказав мiнiстр.

"Українське Дунайське пароплавство" в сiчнi-березень 2013 року збiльшило чистий збиток на 13,7% порiвняно з аналогiчним перiодом 2012 року - до 28,69 млн грн. Його чистий дохiд за цей перiод скоротився бiльш нiж удвiчi - до 37,658 млн грн.

УДП здiйснює понад 30% транспортних перевезень Дунаєм. Флот компанiї налiчує майже 400 самохiдних i несамохiдних рiчкових i 30 морських судiв. 100% компанiї належить державi.

Основу дунайських перевезень флоту УДП становить українська металургiйна сировина, яку постачають для рiзних споживачiв у придунайських країнах.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ