Події

Київський метрополітен може знизити швидкість руху через зношеність шляхів

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" вказує на проблему недофінансування своїх потреб і невідшкодування витрат на перевезення пільговиків з державного та місцевого бюджетів, а також невідповідність собівартості перевезень чинного тарифу на проїзд у метрополітені.

Як повідомила прес-служба метрополітену, про це йшлося на засіданні його техніко-економічної ради, під час якого розглядалося питання гарантування безпеки перевезення пасажирів у кризовій фінансово-економічної ситуації, що склалася на підприємстві.

Метрополітен зазначає, що ці обставини спричинили системне погіршення його фінансового стану - за підсумками господарської діяльності підприємства в 2012 році збиток становив 345 млн грн.

"За таких умов виникла гостра необхідність вирішення проблеми експлуатації зношених шляхів, оскільки вона безпосередньо пов'язана з безпекою перевезення пасажирів", - зазначено в повідомленні.

Так, заміни потребують зношені 8,5 км рейок, 3,5 тис. дерев'яних шпал та 396 перекладних та мостових брусів, однак запаси матеріалів для ремонту шляхів на підприємстві вичерпані, а можливість їх придбання - відсутня.

"Учасники дискусії розглянули шляхи гарантування безпеки руху поїздів із урахуванням нинішнього стану колійного господарства і обговорили можливість зменшення швидкості руху поїздів на ділянках, де шляхи відслужили своє. Це надасть можливість зменшити динамічні навантаження на рейки та пропускати ними потяги", - повідомляє метрополітен.

Підрозділи Київського метрополітену вже почали готувати документацію для внесення змін у графік руху поїздів з подальшим систематичним контролем стану шляхів.

"За нинішніх обставин таке рішення видається єдиним можливим і правильним, тому що, незважаючи на фінансові проблеми, підприємство зобов'язане гарантувати безпеку руху поїздів та обслуговувати великий пасажиропотік", - йдеться в повідомленні метрополітену.

Однак метрополітен зазначає, що зниження швидкості руху поїздів - це тимчасовий захід, і він не є панацеєю від зношення шляхів, а лише дозволить на час відтермінувати їх заміну.

"Якщо потреби Київського метрополітену і надалі не фінансуватимуть належним чином, це призведе до подальшого зниження швидкості руху поїздів, а з часом - до закриття дільниць, де стан шляхів буде непридатний до експлуатації", - наголосили на підприємстві.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ