Події

Українці активно купують в Інтернеті електроніку та одяг, але бояться передоплати - дослідження

Українські інтернет-користувачі найчастіше купують в онлайн-магазинах електроніку та побутову техніку: серед тих, хто за останні 12 місяців робили покупки в мережі, таких 64%, свідчить дослідження онлайн-торгівлі в Україні, проведене компанією GfK Ukraine.

При цьому онлайн-покупці найактивніше купують в Інтернеті цифрові пристрої, аксесуари, малу побутову техніку, порівняно менш інтенсивно - велику побутову техніку, аудіо- та відеотехніку.

Друге місце серед онлайн-покупок посідає одяг - 42% онлайн-покупців купували цей товар. Третє місце поділяють такі категорії товарів, як книжки та диски, косметика та парфумерія, товари для дітей - приблизно чверть онлайн-покупців купували ці товари в онлайн-магазинах за останні 12 місяців.

Половина покупців розрахувалася за свою останню покупку готівкою під час одержання товару, і лише 15% онлайн-покупців здійснили платіж шляхом поповнення банківської картки продавця, 12% - карткою на сайті магазину, менше ніж 10% - за рахунком-фактурою у відділенні банку (чи через інтернет-банкінг) або післяплатою.

Окрім інтернет-магазинів, онлайн-покупці активно використовують інтернет-аукціони та сайти порівняння цін: 88% та 85% покупців, відповідно, користувалися цими ресурсами за останні 12 місяців.

При цьому навіть ті, хто вже робив покупки в Інтернеті, зазначили, що не готові купувати деякі категорії товарів онлайн. Причини такої поведінки різнилися залежно від категорії товару. Наприклад, респонденти не хочуть купувати через Інтернет продукти харчування, тому що не впевнені в якості та свіжості та більше довіряють звичайним магазинам. Бар'єром для купівлі взуття є необхідність його приміряти, а для косметики та парфумерії - бажання "спробувати" товар й оцінити його особисто.

Опитування проводилося у вересні 2012 року за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine. Було проведено 878 інтерв'ю з інтернет-користувачами, зокрема 542 інтерв'ю з тими, хто здійснював покупки в Інтернеті за останні 12 місяців, та 336 інтерв'ю з тими, хто не здійснював покупок в Інтернеті.

GfK Ukraine - українська дослідницька компанія, входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ