Події

Уряд України планує окремо розглянути спiрнi питання щодо проекту ремоторизацiї Ан-26 - Азаров

Кабiнет Мiнiстрiв України обговорить проблематику проекту ремоторизацiї вiйськово-транспортного лiтака Ан-26 на спецiальнiй нарадi, повiдомив прем'єр-мiнiстр Микола Азаров.

"Ми домовилися, що всi питання (щодо проекту - IФ) буде розглянуто на нарадi у прем'єр-мiнiстра й буде ухвалено всi необхiднi рiшення", - сказав глава уряду у вiвторок пiд час презентацiї модернiзованих вертольотiв Мi-8МСБ i Мi-2МСБ на київському ДП "Завод 410 цивiльної авiацiї", якого цитує прес-служба Кабiнету Мiнiстрiв.

Ранiше ПАТ "Мотор Сiч" (Запорiжжя), яке iнiцiює проект переоснащення Ан-26 двигуном нового поколiння ТВ3-117ВМА-СБМ1, заявило про те, що розробник лiтака - ДП "Антонов" (Київ) - перешкоджає сертифiкацiї робiт iз ремоторизацiї транспортника, затребуваного на європейському ринку.

Як зазначають у компанiї, новий ТВ3-117ВМА-СБМ1 на 30% перевершує АI-24Вт, яким сьогоднi оснащений Ан-26, за базовими характеристиками: витратою пального, емiсiєю, шумами.

Тим часом у ДП "Антонов" наразi сумнiваються в доцiльностi ремоторизацiї Ан-26, оскiльки передбачають можливi проблеми з сертифiкацiєю ремоторизованої машини в ЄС, а також не впевненi в ринкових перспективах проекту.

Ан-26 (за кодифiкацiєю НАТО - Curl - "Вихор") - радянський вiйськово-транспортний лiтак, розроблений КБ "Антонов". Вiн оснащений двома турбогвинтовими двигунами АI-24Вт (розроблений ЗМКБ "Прогрес", Запорiжжя) i одним додатковим реактивним РУ-19А-300, встановленим у правiй гондолi основного двигуна.

За даними з вiдкритих джерел, основними експлуатантами Ан-26 є ВПС Росiї та України.

У Китаї випускається Y-14, подiбний Ан-26, але без лiцензiї.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ