Події

У Києвi є проблеми з готелями бюджетного сегмента, що стримує приплив масового туриста - експерти

У Києвi недостатньо готелiв бюджетного сегмента, заявив представник Американської торговельної палати в Українi Олексiй Євченко.

"Незважаючи на те, що за 2010-2011 роки в Києвi збiльшилася кiлькiсть готелiв, загалом мережа готелiв бюджетного сегмента, куди i їде масовий турист, не розвивається", - заявив О.Євченко на круглому столi в середу.

"Бiльшiсть готелiв бюджетного сегмента, на жаль, - це старий радянський фонд, який не вiдповiдає захiдним стандартам i очiкуванням захiдного туриста", - пояснив вiн.

Експерт вважає, що причиною такої ситуацiї є розбiжнiсть мiж декларацiями про намiр залучити масового туриста i вiдсутнiстю законодавчої бази для цього. В Українi є законодавчi норми про пiльги для трьох-п’яти-зiркових готелiв, i в Києвi вже вiдкрилися готелю цього класу кiлькох свiтових брендiв. Водночас iз готелiв бюджетного сегмента свiтових брендiв вiдкрився лише один - "Iбiс".

О.Євченко також зазначив, що в Європi останнiм часом дедалi популярнiшим стає екологiчний туризм, тому в Українi слiд стимулювати розвиток цього напрямку.

Перший заступник голови Київської мiської державної адмiнiстрацiї (КМДА) Олександр Мазурчак повiдомив, що в мiськадмiнiстрацiї провели аналiз використання готелiв за попереднi два роки. Цей аналiз нас трохи здивував. Виявляється, у мiстi готелiв бiльше, нiж достатньо", - повiдомив вiн.

Вiн зазначив, що середня завантаженiсть готелiв у Києвi перебуває на рiвнi близько 40%, зокрема чотирьох-п’яти-зiркових - понад 70%, а бюджетного сегмента - 37%, зокрема, в буднi днi - 26%. "Це свiдчить про вiдiрванiсть цiни вiд якостi послуг, яку пропонують цi готелi", - наголосив О.Мазурчак.

Водночас ситуацiю ускладнює конкуренцiя з боку власникiв квартир, якi здають їх в оренду. За його словами, сьогоднi в столицi велика кiлькiсть квартир пустує, оскiльки власники купували їх для вкладення вiльного капiталу.

На думку першого заступника голови КМДА, необхiдно шукати способи стимулювання готелiв бюджетного сегмента покращувати якiсть своїх послуг.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ