Раді пропонують ухвалити закон "Про професійну освіту"
Комітет Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій рекомендує Верховній Раді прийняти у другому читанні та в цілому проєкт закону "Про професійну освіту" (№ 13107-д), повідомляє прес-служба апарату парламенту.
Законопроєкт запроваджує нові механізми реалізації здобуття профільної середньої освіти професійного спрямування в закладах професійної освіти та враховує запровадження реформи "Нова українська школа", у тому числі перехід з 2027 року на трирічну профільну середню освіту, яка може бути академічного або професійного спрямування. Законопроєкт започатковує фінансову й кадрову автономію закладів профосвіти, удосконалює систему їх фінансування.
Законопроєкт також передбачає створення нового органа управління закладу професійної освіти - наглядової ради, який буде складатися переважно із роботодавців та бізнес-партнерів, що якісно змінить управлінські підходи в закладі освіти
Верховна Рада ухвалила цей законопроєкт у першому читання 16 квітня.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Раді пропонують удосконалити умови укладення контракту про проходження військової служби
14:01, 09.12.2025
Рада створила ТСК для розслідування незаконної забудови, що призвела до порушення права на житло військовим
14:38, 04.12.2025
Рада має намір створити умови для залучення спеціалістів іноземних держав до ідентифікації невпізнаних тіл
14:03, 04.12.2025
Рада увійшла у режим консультацій - Стефанчук
15:23, 19.11.2025
"Європейська солідарність" заблокувала трибуну Ради
13:08, 18.11.2025
ОСТАННЄ
"Укренерго" боргує "Укргідроенерго" на балансуючому ринку вже 10 млрд грн - Сухецький
18:51, 09.12.2025
Через війну загинули 243 митців і 119 медійників - Мінкультури
18:35, 09.12.2025
Італія активна в пошуку ідей і кроків для наближення миру – Зеленський після зустрічі з Мелоні
18:26, 09.12.2025
В межах операції "Чисте місто" оголошено підозри ексзаступнику голови КМДА і його спільнику - НАБУ
18:23, 09.12.2025
Кількість жертв серед цивільних осіб в Україні зростає на тлі посилення бойових дій – доповідь ООН