Події

Майже 2/3 українців донатили на ЗСУ у 2024 році - опитування Rakuten Viber

Більшість опитаних українців (63%) донатила на Збройні сили України у 2024 році, свідчать результати опитування, проведеного Rakuten Viber.

Згідно з результатами, 44% опитаних роблять це з кожної зарплати. Наприкінці 2023 року аналогічно відповіли 46% респондентів. Ще 14% українців сказали, що роблять це нерегулярно, але після кожного обстрілу перетворюють злість на донати. Стільки ж опитаних обрали цей варіант наприкінці минулого року.

Водночас кожен четвертий респондент (27%) допомагає інакше (26% наприкінці 2023 року). Ще 5% зазначили, що донатять потроху щодня (6% наприкінці 2023 року). Безпосередньо в ЗСУ служать 4% респондентів (5% наприкінці 2023 року). Лише 6% опитаних не бачать сенсу в донатах (4% наприкінці попереднього року).

Більше ніж половина опитаних (53%) підтримують збори друзів і знайомих, дізнаються від них. Ще 13% користувачів дізнаються з новин. Від блогерів і впливових осіб, за якими стежать, дізнаються 11%; Ще 5% стежать за великими фондами, які займаються зборами. Іншим чином дізнаються 18% опитаних українців.

Методика дослідження - анонімне онлайн-опитування, n>30 000. Ключова вікова група - 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45 років.

Rakuten Viber - один з найнадійніших і найпопулярніших застосунків у світі. В Україні Rakuten Viber встановлений на 98% смартфонів. Rakuten Viber є частиною японської Rakuten Group, Inc., світового технологічного лідера у сфері фінтеху, електронної комерції, цифрового контенту й комунікаційних послуг.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ