Мережа "Аврора" проводить аудит фізичної доступності магазинів для підвищення інклюзивності
Найбільша українська мережа магазинів формату one dollar store "Аврора" проводить аудит фізичної доступності своїх магазинів для підвищення інклюзивності.
"Це лише питання часу, коли інклюзивність стане обов'язковою вимогою в країні. Ми проводимо великий аудит фізичної доступності наших магазинів. Ми не претендуємо на ідеальність, роботи дуже багато. Ми розуміємо відповідальність і готові працювати в цьому напрямі", - повідомила керівниця відділу корпоративної соціальної відповідальності компанії "Аврора Мультимаркет" Альона Жигура на форумі People Power у Києві у вівторок.
За її словами, компанія розпочала великий стратегічний проєкт із підвищення інклюзивності в мережі.
Крім того, компанія спільно з "Дія.Бізнес" запустила національну грантову програму "Траєкторія", в межах якої проводиться навчання ветеранів та їхніх родин з можливістю отримати грант на ведення власного бізнесу.
"Аврора" заснована в 2011 році Львом Жиденком, Тарасом Панасенком і Лесею Клименко. Головний офіс торговельної мережі "Аврора" розташований у Полтаві. На сьогодні мережа налічує понад 1400 магазинів в Україні та 25 у Румунії.
За даними Opendatabot, власником ТОВ "Вигідна покупка", яке розвиває мережу, зазначена кіпрська "Аврорітейл Інвестменс Лімітед", її бенефіціаром - Жиденко. Кіпрська компанія також є власником ТОВ "Пріор девелопмент", ТОВ "Севен А", ТОВ "Промислова 9" і ТОВ "Так".
За підсумками 2023 року чистий прибуток мережі становив 4,1 млрд грн, чистий дохід - 27 млрд грн.