Вибори

За вересень у Facebook було оприлюднено 36 тис. дописів із ознаками політичної реклами сукупною вартістю понад $1 млн - "Опора"

Майже 36 тисяч дописів із ознаками політичної реклами було оприлюднено за вересень 2020 року в українському сегменті соціальної мережі Facebook, їхня сукупна вартість становить від $1,15 млн до $1,4 млн, заявила голова правління громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.

"За цей період, за даними наших аналітиків, які безпосередньо працюють з цією складовою передвиборчої агітації, за вересень було оприлюднено 36 тисяч повідомлень із ознаками політичної реклами... Витрати можу коливатися між $1 млн 150 тис. або $1 млн 400 тис.", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.

У серпні-початку вересня кількість публікацій такого змісту, як зазначають в "ОПОРІ", була вдвічі меншою, і їхня сукупна вартість становила майже $400 тис.

"Ми спробували сформувати рейтинг політичних партій, які найбільше використовують соцмережі для своєї агітації. Якщо говорити про політичні сили, то на першому місці партія "За майбутнє" - $103 тис. 91, було поширено 3 тис. 728 повідомлень із ознаками політичної реклами на 30 сторінках", - розповіла представник "ОПОРИ".

"На другому місці "Наш край", яка розпочала активно витрачати кошти у вересні, ми оцінюємо, що протягом дня можуть бути інвестиції у розмірі до $5 тис. Загалом ця партія витратила у вересні понад $64 тис. На третьому місці "Слуга народу" - $42 тис., "Європейська солідарність" - $35 тис., "Перемога Пальчевського" - $28 тис.", - розповіла Айвазовська.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ