Вибори

Три чверті українців мають намір проголосувати на місцевих виборах – опитування R&B Group

Більшість українців готові взяти участь у голосуванні на місцевих виборах, серед аргументів відмови від волевиявлення називають відсутність гідних кандидатів, пандемію коронавірусу та можливе посилення карантину.

Про це свідчать дані соціологічного опитування компанії Research & Branding Group, проведеного 5-15 вересня.

Згідно з даними, за місяць до місцевих виборів більшість українців (74%) задекларували ту чи іншу готовність взяти участь у голосуванні (47% - голосуватимуть точно, 27% – будуть голосувати швидше за все). Навряд чи будуть голосувати 14% опитаних (8% – точно і 6% – швидше за все). Ще не визначився майже кожен десятий (12%) потенційний виборець.

Найбільш вагомим аргументом відмови виборців від участі в голосуванні може стати відсутність гідних кандидатів (26%), далі йдуть пандемія коронавірусу (16%) і пов'язане з нею можливе посилення карантину (11%).

Нова складна система голосування може завадити волевиявленню лише 3% українців. Значна частина виборців може відмовитися від участі у виборах під тиском інших непередбачених обставин (16%). Не бачить перешкод для участі у виборах майже кожен п'ятий виборець (18%), ще 9% – не змогли відповісти, що може їм завадити проголосувати.

Дві третини потенційних виборців (61%) не знають про порядок заповнення бюлетеня за новим виборчим законодавством, тоді як точно його знає лише 8% опитаних, а ще 28% – знають у загальних рисах.

Більша частина потенційних виборців на місцевих виборах схильні віддати перевагу всеукраїнським партіям (45%), тоді як за місцеві політичні проекти проголосували б чверть (25%) потенційних виборців, а ще 17% – ще не визначилися.

Опитування проводилося з 5 по 15 вересня 2020 року. Всього опитано 1801 респондент віком від 18 років і старше. Вибірка репрезентує населення України за статтю, віком, типом населеного пункту та регіоном проживання (за винятком непідконтрольних територій Донецької і Луганської областей, АР Крим та м.Севастополь). Метод опитування – особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Максимальна похибка вибірки не перевищує +/-2,4%.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ