Вибори

ОПЗЖ очолила антирейтинг замовників "джинси" в кількох інтернет-медіа наприкінці червня - ІМІ

Партія "Опозиційна платформа - За життя" очолила антирейтинг замовників матеріалів з ознаками прихованої політичної агітації в ЗМІ ("джинси") в період 24-28 червня, про що свідчить аналіз моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації (ІМІ).

Згідно з оприлюдненими на сайті ІМІ у вівторок даними, в інтересах "Опозиційної платформи - За життя" в зазначений період розміщено 48% від загальної кількості матеріалів з ознаками політичного замовлення. Такі матеріали зафіксовано у п'яти з 13 проаналізованих медіа.

Лідерка ВО "Батьківщина" Юлія Тимошенко та її політична сила на другому місці, причому зі значним відривом (8% усіх матеріалів з ознаками замовності).

6% матеріалів з ознаками політичної "джинси" стосувалися діяльності "Опозиційного блоку".

5% матеріалів з ознаками замовності припадає на партію "Слуга народу", переважно це емоційні позитивні образи Володимира Зеленського та його дружини, інформація про спортивні рекорди тощо.

Такими є результати дослідження політичної "джинси", проведеного громадською організацією "Інститут масової інформації" в період з 24 по 28 червня в 13 популярних інтернет-медіа, повна вибірка – понад 30 тис. новин.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ