ЦВК виділила партіям по 60 хвилин на агітацію на телебаченні і радіо

Центральна виборча комісія (ЦВК) розподілила політичним партіям по 60 хвилин для проведення передвиборної агітації на загальнонаціональному каналі "Суспільне телебачення" і "Суспільне радіо".
Як повідомляє прес-служба Центрвиборчкому, час буде надаватися в два етапи, рівними частинами, по 30 хвилин.
Також ЦВК звернулася до Міністерства фінансів з пропозицією передбачити в проекті Державного бюджету України на 2020 р. для Центральної виборчої комісії нову бюджетну програму "Відшкодування витрат політичних партій, пов'язаних з фінансуванням їх передвиборної агітації на виборах народних депутатів України". ЦВК пропонує Мінфіну передбачити витрати за цією програмою в сумі 2,253 42 млрд. грн.
Крім того ЦВК зареєструвала ще 32 офіційних спостерігачів від міжнародних організацій на позачергових виборах народних депутатів України від 21 липня 2019 р.
19 - від Світового конгресу українців, 13 - від Українського конґресового комітету Америки.