Вибори

Передвиборна кампанія в Україні замість програм кандидатів зосередилася на брудних технологіях, зазначають в ENEMO

Передвиборна кампанія перед другим туром президентських виборів в Україні переважно була зосереджена не на програмах кандидатів, при цьому широко використовувалася негативна агітація, повідомив експерт із питань виборів наглядової місії ENEMO П'єр Петьє.

"ENEMO зазначає, що президентські перегони в другому турі не зосереджувалися на обговоренні передвиборних платформ кандидатів, а на обговоренні участі в дебатах, характері супротивника та брудних технологіях", - сказав П.Петьє на прес-конференції спостерігачів ENEMO у вівторок у Києві.

Він також зазначив, що обидва кандидати використовували соціальні мережі, а агітація велася, зокрема, і в "день тиші". "Негативна агітація та жорстка риторика, яку використовували обидва кандидати, визначали медіа-середовище під час другого туру. Відсутність нормативних актів про правила агітації в соціальних медіа дала змогу кандидатам вести пряму чи непряму кампанію за межами законодавчо встановлених термінів і під час "дня тиші", - зазначив експерт.

П.Петьє наголосив, що в ENEMO занепокоєні використанням незаконних і суперечливих агітаційних матеріалів, які містили "неправдиву інформацію з метою дискредитації честі кандидатів".

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ