Зеленський упевнено перемагає Порошенка в другому турі виборів президента - опитування "Рейтингу"

За кандидата в президенти України, шоумена Володимира Зеленського в другому турі виборів готові проголосувати 61% українців серед тих, хто планує прийти на вибори 21 квітня, за нинішнього главу держави Петра Порошенка - 24%, свідчать дані квітневого опитування Соціологічної групи "Рейтинг".
Згідно з оприлюдненими на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в четвер результатами соцопитування, при цьому 15% респондентів не визначилися.
Водночас із всіх опитаних 51% українців мають намір голосувати в другому турі за В.Зеленського, 21% - за П.Порошенка, 18% поки що не визначилися, а 10% не мають наміру голосувати.
В опитуванні також наводяться дані щодо електоральних уподобань тих, хто визначився з вибором. Так, серед тих, хто має намір голосувати в другому турі й уже визначився, 71% - за В.Зеленського, 29% - за П.Порошенка.
В.Зеленський випереджає свого конкурента в усіх вікових категоріях. Крім того, він є лідером серед жителів сходу, півдня і центру країни. Водночас на заході України позиції обох кандидатів майже рівні.
Згідно з даними соцдослідження, 61% опитаних вірять, що наступним президентом України стане В.Зеленський, 17% - П.Порошенко. Ще 22% не визначилися з відповіддю.
Серед електоральних груп кандидатів, які набрали значні результати в першому турі, відносна більшість переконана, що майбутнім главою держави стане В.Зеленський. У середовищі прихильників П.Порошенка половина впевнені в перемозі свого фаворита, але водночас чверть вірить у перемогу В.Зеленського.
Соціологічна група "Рейтинг" проводила опитування 5-10 квітня 2019 року. Аудиторія: населення України від 18 років і старше. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами й типом поселення. Вибіркова сукупність: 3000 респондентів, особисте формалізоване інтерв'ю (face-to-face). Похибка репрезентативності дослідження - не більше ніж 1,8%.