Вибори

Моніторинг висвітлення президентської кампанії, що проводився за підтримки Ради Європи в Україні, показав серйозний вплив на ЗМІ кандидатів і партій

Незалежний моніторинг за підтримки Ради Європи показав наявність впливу власників комерційних ЗМІ на контент при висвітленні передвиборчої кампанії в Україні, громадський мовник отримав позитивну оцінку своєї роботи, зазначає голова Офісу Ради Європи в Україні Мортен Енберг.

"Незалежний моніторинг висвітлення президентської кампанії, що також проводився за підтримки Ради Європи, показав, що, незважаючи на різноманітність медійного середовища в Україні, більшість комерційних ЗМІ розділені на відповідні політичні лінії і залишаються під потужним впливом своїх власників", - розповів М.Енберг на презентації експертного звіту Ради Європи про систему фінансування Суспільного мовника в Україні в середу в Києві.

Він наголосив, що це означає серйозний вплив на ЗМІ від кандидатів та політичних партій.

Голова Офісу Ради Європи в Україні додав: "Водночас експерти позитивно оцінили сторінку Суспільного мовлення на Facebook". За його словами, зокрема позитивною була мотивація громадян перевірити себе в списках виборців, узяти участь у голосуванні.

"Нове ток-шоу, що називається "Зворотний відлік" також отримало позитивну оцінку експертів", - наголосив він.

М.Енберг також звернув увагу на те, що можливості суспільного мовника у висвітленні виборчої кампанії мають покращитися.

"Незалежний суспільний мовник є вкрай важливим для збалансованих політичних дебатів під час виборчої кампанії, і ми це добре розуміємо зараз, коли йдеться про потенційні дебати кандидатів на Суспільному мовнику. Одним із головних його завдань має бути заохочення і збільшення інтересу громадян у громадських справах, програмах кандидатів, альтернативних думках", - сказав він.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ