Вибори

Вибори-2019: Порошенко платить за рекламу по 5 млн на добу – рух "ЧЕСНО"

Від початку передвиборчої агітації і за два місяці 2019 року президент України Петро Порошенко збільшив присутність на телебаченні та витратив на рекламу 55 мільйонів гривень, повідомляє громадський рух "ЧЕСНО".

У русі зазначили, що торік на українських телеканалах вийшли в ефір 4,3 тисячі роликів з рекламою президента, а з 31 грудня 2018 року — ще близько 3,3 тисячі.

Крім того, приблизно 230 мільйонів П.Порошенко витратив на телерекламу у 2018 році та протягом перших двох місяців 2019 року, що у 2,5 рази більше, ніж коштувала вся кампанія П.Порошенка 2014 року.

Відповідно до розцінок телеканалів, за перший квартал 2018-го на рекламу в П.Порошенка мали б витратити щонайменше 29 мільйонів гривень.

"Найбільше в Порошенка заплатили ТРК "Україна" Ріната Ахметова. Там за секунду реклами у прайм-таймі в будні правлять до 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштує майже 170 тисяч, а хвилинний — до 400 тисяч з урахуванням податків", - повідомляють у "ЧЕСНО".

За 2018 рік ТРК "Україна" мали б отримати від П.Порошенка близько 87 мільйонів гривень за понад 400 роликів, а 2019-го — ще майже 17 мільйонів за більш ніж 100 рекламних роликів.

За результатами моніторингу активістів, до початку виборчої кампанії реклама П.Порошенка коштувала приблизно 175 мільйонів гривень, а від початку 2019 року до 1 березня на телерекламу витратили понад 54 мільйони гривень.

Наразі загальна вартість телереклами чинного президента від початку 2018-го доходить до 240 мільйонів гривень.

Найактивніше транслювання реклами починається в лютому, а пік зафіксували на початку березня.

"3 березня покази 242 роликів на центральному телебаченні мали б коштувати Порошенку приблизно 5,6 мільйона гривень", - зазначають у "ЧЕСНО", посилаючись на результати моніторингу та офіційні розцінки телеканалів.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ