Зеленський і Порошенко виходять у другий тур президентських виборів - опитування SOCIS

Шоумен Володимир Зеленський і нинішній глава держави Петро Порошенко виходять у другий тур на виборах президента України, про що свідчать результати дослідження Центру соціальних та маркетингових досліджень SOCIS.
Згідно з оприлюдненими даними, серед тих респондентів, які голосують, за В.Зеленського готові віддати свій голос 20,46%. Президента України П.Порошенка мають намір підтримати 13,25%.
За лідерку ВО "Батьківщина" Юлію Тимошенко готові проголосувати 9,5% респондентів. Кандидата від "Опозиційної платформи - За життя" Юрія Бойка підтримують 6,9%, лідера "Громадянської позиції" Анатолія Гриценка - 6,2%, лідера Радикальної партії Олега Ляшка - майже 4,1%.
Загалом близько 25,7% виборців наразі не знають, за кого голосувати (серед тих, хто піде на вибори).
Серед усіх респондентів (2 тис. осіб) В.Зеленського мають намір підтримати на виборах 18,3%, П.Порошенка - 11,85%, Ю.Тимошенко - 8,5%. За Ю.Бойка готові віддати свій голос 6,15%, за А.Гриценка - 5,55%, за О.Ляшка - 3,65%.
Найімовірнішими переможцями виборів велика частина респондентів вважає П.Порошенка (25,5%) або В.Зеленського (25,1%). Показник віри в перемогу Ю.Тимошенко майже вдвічі менший - 12,5%.
Центр соціальних та маркетингових досліджень SOCIS спільно з Інститутом стратегічних досліджень і прогнозів "Янус" проводив загальнонаціональне дослідження з 9 по 14 березня 2019 року. Вибірка: 2000 респондентів у всіх областях України (без урахування населення АР Крим і окупованих територій Донецької та Луганської областей). Вибірка репрезентативна для населення України старше 18 років за такими показниками, як стать, вік, тип поселення і область проживання. Статистична похибка дослідження +/-2,1%. Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв'ю (face-to-face) із використанням планшетів за місцем проживання респондента.