Вибори

Стало відомо, скільки "Батьківщина" витратила грошей на рекламу "Нового курсу"

ВО "Батьківщина" продовжує бити рекорди з витрат на діяльність партії.

Громадський рух "Чесно", посилаючись на фінансовий звіт "Батьківщини" за IV квартал минулого року з’ясували, що центральний штаб політсили витратив на рекламу на топ-телеканалах і білбордах 55 мільйонів гривень.

"Кампанія з популяризації Юлії Тимошенко та "Нового курсу" стартувала в червні 2018 року й уже коштувала партії, ураховуючи й ці 55 мільйонів, понад 155 мільйонів гривень. Як і в попередньому кварталі, перше місце з видатків посідає реклама на телеканалах медіагруп "1+1", "Інтер" і "StarLightMedia", - зазначають у "Чесно".

Зокрема на "1+1" транслювалися привітання Тимошенко з Новим роком та Різдвом, а також ролик про "справедливу ціну на газ".

Також повідомляється, що на кінець 2018 року ВО "Батьківщина" не повністю розрахувалося за рекламу перед ТОВ "Старлайт бренд контент" ( "СТБ", "Новий канал", "ICTV"). Партія повинна заплатити холдингу ще майже 10 мільйонів гривень.

Також у жовтні-грудні політсила заплатила 10 мільйонів гривень за розміщення зовнішньої реклами.

"Усі ці видатки здійснено з приватних внесків, а не з держбюджету. Залучена ВО "Батьківщина" сума коштів на рекламу "Нового курсу" є рекордною порівняно з іншими політичними партіями", - наголосили активісти.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ