Вибори

У липні-вересні парламентські партії витратили понад 200 млн грн - КВУ

У ІІІ кварталі цього року парламентські партії сукупно витратили 201 млн грн, що на 51 млн більше, ніж у ІІ кварталі й на 116 млн більше, ніж у І кварталі, повідомляють у прес-службі ВГО "Комітет виборців України".

Зокрема, за даними КВУ, БПП "Солідарність" та "Опозиційний блок" передали більшість коштів місцевим осередкам, "Батьківщина" та "Радикальна партія Олега Ляшка" - оплатили рекламу, "Самопоміч" - витратила гроші на оплату послуг та матеріальні витрати, "Народний Фронт" - витратив все на зарплату, оренду та податки.

Найбільше ж в липні-вересні витратила партія "Батьківщина" - 80 млн, з яких 73 млн. пішли на рекламу. Друге місце за витратами посіла "Самопоміч" - партія витратила 38 млн, із яких 13 млн використали на оплату послуг та матеріальні витрати й 10 млн - на пропагандистську діяльність (із них 2 млн – реклама на телебаченні).

БПП витратив 33 млн, із них 20 млн – на місцеві осередки. У Комітеті виборців зазначають, що попри візуальну активність, у звіті партії не відображено коштів на розміщення зовнішньої реклами.

"Народний Фронт" витратив 22 млн. Усі гроші пішли на зарплату (8 млн), оренду (7 млн) та податки (5 млн). "Радикали" витратили 12 млн, із яких більшість коштів, 4,8 млн, склали витрати на пропагандистську діяльність.

Найекономнішим виявився "Опозиційний блок" - 12 млн, із яких 9 млн партія перерахувала місцевим осередкам. Як і БПП, "Опоблок" офіційно не витрачав гроші на рекламу, хоч її лідери активно розміщували зовнішню рекламу в південних та східних областях.

Зазначається, що 99% витрат БПП, Опоблоку, РПЛ та НФ було здійснено за гроші, отримані з держбюджету. Це ж стосується 92% витрат "Самопомочі" і лише 6% витрат "Батьківщини".

Дані на основі звітів партій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІІ квартал 2018 року.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ