Стало відомо, скільки "Батьківщина" заплатила за рекламу "Нового курсу"

Всеукраїнське об'єднання "Батьківщина" Юлії Тимошенко витратила на рекламу своєї політичної програми "Новий курс" близько 100 млн гривень, заявили в Комітеті виборців України, посилаючись на дані фінансових звітів партії за II і III квартали 2018 року.
"У квітні-червні партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 млн, у липні-вересні – 73 млн. Саме в літній період розпочалася активна реклама "Нового курсу", тому логічно очікувати, що абсолютну більшість грошей було витрачено на ці потреби", - зазначили у КВУ.
Активісти наголосили, що такі витрати стали рекордними для політпартії і пов’язані із наближенням виборів. Для порівняння: за весь 2016 рік партія витратила лише 19 млн грн, за 2017 рік – 30 млн.
У КВУ також розповіли, що за даними останнього фінансового звіту, оприлюдненого 9 листопада, в липні-вересні "Батьківщина" витратила 53 млн грн на рекламу по телебаченню і 19 млн грн - на зовнішню рекламу.
Відзначається, що партія витратила на рекламу "Нового курсу" гроші, отримані в якості внесків на користь партії. У липні-вересні фізичні особи надали партії грошових внесків на 71 млн грн, а юридичні особи - на 4 млн.
"Значна частина внесків громадян були однаковими за розміром. Так, фізичні особи 336 раз робили внески для партії на суму 148 тис. грн. Цікаво, що подібна ситуація вже мала місце раніше - на парламентських виборах 2014 року. Тоді частина виборців так само масово перераховували партії гроші розміром в 149 тис. грн ", - сказали в КВУ.
За словами активістів, такі суми не можна назвати випадковими, так як розмір внесків, що не перевищує 150 тис грн, не підлягає спеціальній фінансової перевірки.