Понад чверть українців ще не знають за кого голосуватимуть на президентських виборах у 2019 році - дослідження

На сьогодні завдяки досить активній публічній агітації зменшилася частка виборців - респондентів дослідження, які не визначилися зі своїм кандидатом. У травні 2018 року таких було 38,5%, наразі таких 27,7%.
Про це під час прес-конференції на тему "Презентація результатів другої хвилі всеукраїнського соціологічного дослідження "3D-профілі учасників президентських виборів-2019" розповіла керівник think tank "Практика влади", віце-президент Української PR-Ліги, доктор наук Олена Дерев'янко.
Результати дослідження стверджують: найбільш активно голосуватимуть респонденти вікових категорій 65+, як найбільш дисципліновані (83,2% опитаних – "піду голосувати"). За ними опитувані віком 55-64 років (75,6% голосуватимуть). Активність інших категорій виборців - 71-73%.
"Чим молодший респондент, тим важче йому визначитися зі своїм вибором. Найчастіше це люди, які не задоволені своїм статусом у суспільстві. Це люди, які більше покладаються на новітні джерела інформації та менш на газети і радіо. Для цих респондентів природніше бачити кандидата в президенти більш ідеальним, ніж у цілому по генеральній сукупності", - зазначила Дерев'янко.
Водночас респонденти, які ще не визначилися з кандидатом, за її словами, здебільшого хочуть бачити президентом політика, який виконує свої обіцянки (68,4%), є непідкупним, принциповим та справедливим (68%), розбирається в тому, про що говорить (65,7%) та глибоко знає економіку (60,8%).
Також соціологи перевірили, з яких джерел люди отримують інформацію про події в Україні та світі. Вони визначили, що через телебачення інформацію отримують 69%, через друзів та знайомих 49%, інтернет-ЗМІ – 44%, газети – 14% та радіо 9%. Найпопулярнішими є соцмережі Facebook – 49% та Instagram – 20%.