Особливістю нинішньої парламентської кампанії в Україні стало "клонування" політичних брендів кандидатами - міжнародні спостерігачі
"Клонування" політичних брендів учасниками виборчих перегонів стало однією з особливостей останньої парламентської кампанії в Україні, зазначають у Місії міжнародних спостерігачів.
"Присвоєння бренда однієї з партій кількома кандидатами, які балотувалися шляхом самовисування, було однією з головних особливостей цих виборів, що здобула назву "клонування", - йдеться у звіті Місії міжнародних спостерігачів, оприлюдненому на прес-конференції в Києві в понеділок.
У звіті наголошується, що "широкомасштабна практика скуповування голосів могла вплинути на вибір під час голосування, а зловживання службовим становищем не забезпечило рівних можливостей для учасників перегонів".