Олег Філімонов лідирує серед кандидатів у мери Одеси за кількістю витрачених коштів, вказаних у звіті – "Опора"
Одеська міська територіальна виборча комісія оприлюднила проміжні фінансові звіти 10-ти з 23-х кандидатів на посаду міського голови Одеси: станом на 5 листопада є відповідні дані від Максима Болдіна, Сергія Варламова, Едуарда Гурвіца, Сергія Калинчука, Сергія Ківалова, Петра Обухова, Юрія Печерського, Миколи Скорика, Олега Філімонова та Євгена Червоненка.
Згідно з аналізом звітів, проведеним громадянською мережею "Опора", найбільше коштів на виборчу кампанію (з тих, хто прозвітував) витратив Олег Філімонов (від партії "Слуга народу") - понад 3 млн грн. Зібрав понад 49 тис. грн, але на момент подання звіту (15 жовтня) не витратив із виборчого фонду жодної копійки кандидат від "Європейської солідарності" Петро Обухов.
Микола Скорик витратив понад 1 млн 878 тис. грн, Сергій Калинчук – 1 млн 838 тис. грн, Євген Червоненко – 1 млн 412 тис. грн.
Значно менші витрати у решти кандидатів, які прозвітували: Сергій Ківалов повідомив про 923 тис. грн, Едуард Гурвіц – про 513 тис. грн, Максим Болдін – 106 тис. грн, Юрій Печерський – 80 тис. грн, Сергій Варламов – 41 тис. грн.
Кандидати Гурвіц, Ківалов, Обухов, Скорик і Філімонов відзвітували про надходження добровільних внесків від фізичних осіб. Інші кандидати або поповнювали виборчі фонди самотужки, або цим займалися партійні організації.
Найбільше коштів на використання засобів масової інформації спрямував Скорик (понад 1 млн 241 тис. грн), за ним – Червоненко (819 тис. грн), третє місце – у Калинчука (792 тис. грн).
Агітація в Інтернеті найдорожче обійшлася Філімонову (450 тис. грн), на другому місці – Скорик (348 тис. грн), на третьому – Червоненко (336 тис. грн).
У графі звіту "Інші послуги" найбільшу суму вказав Філімонов – 1 млн 566 тис. грн, левова частка яких припадає на розміщення агітаційних матеріалів на білбордах, ще 144 тис. грн пішло на послуги поштового зв’язку. Також значна сума в "інших послугах" у Калинчука (815 тис. грн), більша частина якої витрачена на розміщення друкованої агітаційної продукції на носіях зовнішньої реклами.
Як відомо, в Одесі 15 листопада відбудуться повторні вибори міського голови, у другому турі візьмуть участь нинішній мер Геннадій Труханов (висуванець партії "Довіряй справам") і кандидат від партії "Опозиційна платформа - За життя", народний депутат Микола Скорик.