Кандидати в мери перед другим туром використовують тему карантину вихідного дня для залучення виборців - КВУ
Більшість кандидатів на посаду міських голів у другому турі виборів використовують у своїй виборчій кампанії питання карантину вихідного дня з метою отримання більшої кількості голосів, вважають у Комітеті виборців України (КВУ).
"За підсумками спостереження КВУ, тема номер один на виборах зараз - це карантин вихідного дня. Тобто не питання доріг, каналізацій, господарств, ліфтів - того, чим реально має займатися місцева влада. Ні, карантин вихідного дня. Про це говорить абсолютна більшість кандидатів", - сказав аналітик КВУ Денис Рибачок на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" в п'ятницю.
При цьому ставлення до цієї ініціативи уряду негативне.
"Ми не знайшли жодної згадки про те, де кандидати говорили б про це позитивно, про рішення уряду (щодо запровадження карантину вихідного дня - ІФ). Усі говорять у негативі і на цьому будують свою агітаційну кампанію", - зазначив аналітик.
За словами Рибачка, це свідчить насамперед про малозмістовну кампанію.
"Чому кандидатам вигідно говорити на цю тему? Насамперед це спосіб мобілізувати свою підтримку і загалом отримати додаткові електоральні бали серед підприємців малого бізнесу", - пояснив він.
Рибачок зазначив, що фактично Кабінет Міністрів зробив своєрідний подарунок для кандидатів перед другим туром і дозволив їм говорити про коронавірус і карантин, а не про те, що вони планують робити наступні п’ять років.
Як повідомлялося, уряд запровадив карантин вихідного дня на період з 14 до 30 листопада.