Ощадбанк одразу почав реагувати на збої в "Київстарі" й взявся усувати наслідки - заступник голови
Масштабний збій у роботі найбільшого українського оператора зв'язку "Київстар" призвів до відключення певних терміналів і банкоматів Ощадбанку, але його фахівці одразу взялися усувати наслідки, повідомив заступник голови правління Юрій Каціон.
"Те, що ми одразу побачили - що не працювали певні термінали й банкомати в магазинах, торговельних мережах. Думаю, ситуацію буде швидко вирішено. Або шляхом відновлення роботи самого оператора, або через встановлення альтернативних каналів зв'язку. Наші фахівці цим займаються",- сказав він у коментарі інтернет-порталу "Енергореформа" в кулуарах Energy Security Dialogue 2023 від DiXi Group у Києві у вівторок.
"Ми відразу почали реагувати, щойно отримали інформацію про збої"', - додав він.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Київстар на Mobile World Congress 2025: інновації, стійкість і новий рівень мобільного зв’язку
14:52, 10.03.2025
Співробітники Київстар здали 65 літрів крові в межах ініціативи «Місяць донорства»
12:43, 07.03.2025
Ощад розробляє з корпоративними клієнтами понад 20 енергопроєктів в цілому на 450 МВт – топ-менеджер
11:55, 06.03.2025
Київстар отримав відзнаку Speedtest Awards від Ookla на Mobile World Congress у Барселоні
14:18, 05.03.2025
Найкраще покриття мережі і найвищу швидкість мобільного зв'язку в 2-му півріччі 2024р мав "Київстар" - Ookla
19:15, 27.02.2025
ОСТАННЄ
Експорт зерна за першу декаду березня перевищив 1 млн тонн - Мінагрополітики