Економіка

В Україні тренд на відкриття книжкових крамниць - експерт

В Україні спостерігається тренд на відкриття книжкових магазинів різного формату, повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" СЕО Retail&Development Advisor (RDA) Андрій Лотоцький.

"Цього року дійсно спостерігається тренд на відкриття книжкових магазинів - як у ТРЦ, так і в стрит-ритейлі (магазини на перших поверхах будівель - ІФ-У). У ТРЦ вони розташовуються в тематичних зонах, на стритах - місця з цільовим трафіком. Цього року компанія RDA підписала угоду з "Книгарнею Є" саме в приміщенні стрит-ритейлу. Зараз цей оператор активно розвивається як мережа", - повідомив Лотоцький.

За його словами, цього року також активно розвиваються як мережі такі оператори як "Буква", "Буквіт", Bookling, "Книжковий клуб сімейного дозвілля". Він також назвав прикладом хорошого концепту, створеного цього року, Readeat (Київ).

Лотоцький назвав причини зростання кількості книжкових магазинів в Україні під час війни: збільшення якісних новинок українських видавництв, пошуки альтернативних способів відпочинку, заспокоєння і бажання підвищити почуття власної ідентичності, підтримка і захист культури України, яку ворог намагається знищити.

Книгарні, які планують розміститися в торговельних центрах, шукають приміщення від 50 до 100 кв. м; на вулицях з активним трафіком - від 50 до 120 кв. м. Концептуальні магазини займають площу відповідно до ідеї закладу. Наявність кафе не є повальним трендом.

"Є запит на приміщення в нових житлових масивах комфорт-класу і вище - від 80 до 300 кв. м (запит "Книгарні Є").

Серед дуже позитивних трендів - книжкові магазини цікавлять усі обласні центри та деякі міста з населенням від 100 тис.", - сказав Лотоцький.

Retail&Development Advisor - українська консалтингова компанія, що надає повний комплекс послуг у сфері торговельної, офісної та логістичної нерухомості. Заснована 2013 року, компанія пропонує послуги розробки архітектурної концепції, брокериджу в торговельній, офісній та логістичній нерухомості, управління нерухомістю, аутсорсингу відділу розвитку/оренди ТЦ, аналітики ринку тощо. Має досвід успішної співпраці з міжнародними та вітчизняними операторами, такими як: Yves Rocher, Metro, New Yorker, LC Waikiki, Adidas, JYSK, Colin's, Vodafone, Terranova, Crocs, Miniso, EVA, Алло, КОЛО, Rozetka, "Укрзолото", "Золотий вік" , Prostor, "Люксоптика", Intertop тощо.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ