Marlboro залишився найдорожчим тютюновим брендом світу
Бренд Marlboro, що належить Philip Morris International, залишився найдорожчим тютюновим брендом світу з величезною перевагою перед рештою конкурентів, свідчить рейтинг, складений консалтинговою компанією Brand Finance.
Вартість бренда Marlboro оцінено в $36,28 млрд проти $35,57 млрд роком раніше.
На друге місце перемістився бренд L&M із показником $6,85 млрд, відтіснивши на третій рядок Pall Mall ($6,82 млрд).
Четверте місце посів бренд нюхального та жувального тютюну Copenhagen ($3,85 млрд), на п'яте місце опустився бренд Camel ($3,8 млрд).
До першого десятка тютюнових брендів також увійшли Winston, Rothmans, Chesterfield, Kent і Newport.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Лікарі та фармацевти вимагають активізувати боротьбу з нелегітимною рекламою фейкових ліків із використанням провідних медичних брендів
17:00, 06.03.2024
Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance
19:08, 02.10.2023
Philip Morris домоглася в суді відшкодування 1,4 млн грн за підроблення її бренду
09:16, 24.08.2023
Apple залишився найдорожчим брендом у світі, Microsoft випередив Amazon
07:44, 11.11.2022
Кількість учасників першого в Україні маркетплейсу вітчизняних брендів одягу та взуття перевищила 300 компаній
11:37, 20.09.2022
ОСТАННЄ
Українські борошномели скаржаться на складності із закупівлею пшениці - аналітики
20:56, 25.02.2025
Банк Кредит Дніпро у вкладеннях в цінні папери зберігатиме пріоритет за ОВДП
20:52, 25.02.2025
Угорщина наполягає на гарантіях щодо переговорів про транзит газу через Україну
20:02, 25.02.2025
Експорт української пшениці пожвавився, ціни на внутрішньому ринку не відстають від світових - аналітики
18:46, 25.02.2025
Для понад 10 млн громадян пенсії підвищаться на 11,5% в результаті індексації з 1 березня – Шмигаль