Marlboro залишився найдорожчим тютюновим брендом світу
Бренд Marlboro, що належить Philip Morris International, залишився найдорожчим тютюновим брендом світу з величезною перевагою перед рештою конкурентів, свідчить рейтинг, складений консалтинговою компанією Brand Finance.
Вартість бренда Marlboro оцінено в $36,28 млрд проти $35,57 млрд роком раніше.
На друге місце перемістився бренд L&M із показником $6,85 млрд, відтіснивши на третій рядок Pall Mall ($6,82 млрд).
Четверте місце посів бренд нюхального та жувального тютюну Copenhagen ($3,85 млрд), на п'яте місце опустився бренд Camel ($3,8 млрд).
До першого десятка тютюнових брендів також увійшли Winston, Rothmans, Chesterfield, Kent і Newport.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Лікарі та фармацевти вимагають активізувати боротьбу з нелегітимною рекламою фейкових ліків із використанням провідних медичних брендів
17:00, 06.03.2024
Nike залишається найдорожчим брендом одягу у світі - Brand Finance
19:08, 02.10.2023
Philip Morris домоглася в суді відшкодування 1,4 млн грн за підроблення її бренду
09:16, 24.08.2023
Apple залишився найдорожчим брендом у світі, Microsoft випередив Amazon
07:44, 11.11.2022
Кількість учасників першого в Україні маркетплейсу вітчизняних брендів одягу та взуття перевищила 300 компаній
11:37, 20.09.2022
ОСТАННЄ
Громади затвердили 97% місцевих бюджетів на 2026 рік
16:04, 26.12.2025
Імпорт е/е в Україну збільшився удвічі завдяки падінню цін в країнах ЄС на різдвяні канікули – очільник "Укренерго"
15:06, 26.12.2025
НБУ оновив вимоги до внутрішнього аудиту на страховому, платіжному ринках та на ринку кредитних спілок
15:00, 26.12.2025
Perfect Group у 2025р ввела в експлуатацію понад 60 тис. кв. м житла
14:50, 26.12.2025
Аграрії в сезоні-2025 виконали прогноз по збору зернових культур на 94%, олійних – на 97,7%