Економіка

Частка безконтактних видів оплати у Фокстроті складає 7,5 % і продовжує зростати

За рік омніканальний ритейлер Фокстрот підключив доступні види цифрової оплати у форматі tap-to-pay, їхня частка наразі становить 7.5% і продовжує поступово зростати, повідомили у прес-службі компанії у четвер.

Цифрові види оплати у Фокстрот додавалися поступово, йдеться у повідомленні. Все почалося з модернізації програмного забезпечення, в якому працюють продавці-консультанти в торговельній залі (відомого у мережі, як «особистий кабінет»).

У вересні 2020-го була підключена опція з онлайн оплати платіжною карткою за допомогою рішення LiqPAY на сайті продавця. Для роздрібних магазинів компанії впровадили рішення від Rakuten Viber – Chatbot Payments. Ця опція дала можливість оплачувати товари і послуги всього в кілька кліків в авторизованому чат-боті FOXTROT за допомогою віртуального гаманця (Apple Pay/Google Pay).

Невдовзі Фокстрот спільно з компанією Tranzzo підключив ще один спосіб цифрової оплати – платіжного сервісу mVisa QR. Покупцеві досить мати при собі реквізити своєї банківської картки Visa, щоб розрахуватися за товар і отримати електронний чек, навіть не підходячи до зони кас.

У вересні цього року компанія підключила оплату через чат-бот у Telegram, що стало завершальним кроком у впровадженні проекту «Каса в кишені». Сумарна частка всіх нових видів оплати на старті склала 1%, на поточний момент вона займає 7,5% і продовжує поступово зростати.

Реклама
Реклама

ОСТАННЄ