Економіка

На будівництво мосту в Кременчуці прибуває техніка з Туреччини, тривають геологорозвідувальні роботи на воді - ОДА

У підготовчих роботах перед початком будівництва нового мосту через Дніпро в Кременчуці (Полтавська обл.) вже задіяно понад 20 одиниць техніки та 70 осіб; до міста також продовжує прибувати будівельна техніка, яку місяць тому відправили зі Стамбула: баржі, буксири, різні крани, бульдозер, бетонозмішувачі та бурильна установка, повідомляється на сайті Полтавської ОДА.

"Наразі завершують монтувати містечко, де житимуть робітники, встановлюють майданчик для цементного заводу і для обладнання, яке раніше прибуло з Туреччини", - наведено слова голови Полтавської ОДА Олега Синєгубова.

Зазначається, що минулої суботи на правому березі Дніпра вже завершилися випробування експериментальних буронабивних паль. Під час випробувань перевірялася їхня несуча здатність і готовність майбутніх опор моста витримувати навантаження.

За даними глави ОДА, випробування відбулися успішно. Наразі тривають геологорозвідувальні роботи на воді, де працює баржа з буровою установкою.

До кінця тижня фахівці мають завершити проектування, після чого протягом двох місяців проводитиметься експертиза.

"Далі переходимо до безпосереднього будівництва мосту", - додав Синєгубов.

Будівництво нового мосту в Кременчуці здійснюється в рамках президентської програми "Велике будівництво".

За даними "Укравтодору", новий міст будуватимуть паралельно старому: він буде з'єднаний із трасою Н-08 Бориспіль-Маріуполь, Літературним провулком, Флотською вулицею та Великою Набережною. З ансамблем переходів він буде довжиною понад 3 км завдовжки. На ньому планується чотири смуги руху, по дві в кожному напрямку.

У свою чергу старий Крюківський міст планують реконструювати та перетворити в залізничний.

Як повідомлялося, в лютому 2021 року "Укравтодор" підписав договір на будівництво нового мосту в Кременчуці за 11,249 млрд грн (скоротивши очікувану вартість проекту на 11%) із турецькою компанією Dogus Insaat Ve Ticaret.

Новий міст дасть можливість поліпшити оптимізацію логістичних маршрутів у центрі України за рахунок скорочення часу поїздок для автомобільного транспорту. Це буде досягнуто завдяки збільшенню допустимої швидкості для: вантажних автомобілів з 36,8-53,3 км/год до 72,9 км/год; автобусів з 35,7-53,4 км/год до 71,1 км/год; легкових автомобілів з 39,6-55,3 км/год до 81,5 км/год.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ