Економіка

"Укрзалізниця" наголошує на економічній вигідності рейкобусів і може розпочати їх закупівлю – голова УЗ

Рейкові автобуси (автомотриси) на багатьох ділянках економічно-вигідніші багатовагонних складів, заявив в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна" голова правління компанії Володимир Жмак.

Водночас, за його словами, з 14 складів польської компанії Pesa, які "Укрзалізниця" закуповувала в 2002-2012 рр., наразі на ходу два-три, а капітально відремонтувати їх дуже затратно для компанії.

"Нині ми спілкуємося з Pesa щодо організації програми відновлення таких рейкобусів - це проект на два-три роки. Тому питання потрібно вирішувати системно, і крім безпосередньо електричок, потрібно модернізувати і закуповувати й такі рейкобуси. На багатьох ділянках вони економічно суттєво вигідніші, ніж експлуатація великих складів", - наголосив Жмак.

Він також зазначив, що запуск рейкобуса логічний для неелектрифікованих ділянок, на яких немає значного пасажиропотоку, але потрібна певна частота руху. "Зрозуміло, що немає сенсу використовувати багатовагонні склади там, де немає достатнього пасажиропотоку. Питання в тому, що у нас недостатньо таких рейкобусів на ходу", - зазначив Жмак.

За його словами, наразі "Укрзалізниця" практично щотижня отримує від народних депутатів запити з вимогою запустити чергову електричку до населеного пункту, який з яких-небудь причин залишився без пасажирського сполучення.

Однак, наголошує Жмак, у таких випадках часто виникає питання економічної доцільності маршрутів.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ