Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому
Обсяг продажу в роздрібній торгівлі та харчовій промисловості в Китаї за вихідні з нагоди місячного Нового року склав понад $ 127 млрд і майже на 30% перевищив показники минулого року, повідомило міністерство комерції КНР.
"За даними моніторингу міністерства комерції з Нового року до шостого дня першого місяця за місячним календарем (11-17 лютого) в усій країні продаж основних роздрібних і харчових підприємств склав приблизно 821 млрд юанів (близько $ 127 млрд), що на 28,7% більше проти "золотого" новорічного тижня минулого року", - йдеться в повідомленні Мінкомерції КНР.
Водночас, порівняно з аналогічним періодом 2019 року зростання склало лише 4,9%.
Жителі КНР цього року відзначали Новий рік 12 лютого, а вихідні в країні тривали до середи. Цього року влада закликала людей не подорожувати через пандемію. На цьому тлі значно зріс обсяг роздрібної інтернет-торгівлі.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Трамп може відвідати Китай у квітні – ЗМІ
17:35, 10.03.2025
Голова МЗС Молдови наполягає на необхідності збільшити витрати на оборону країнами Європи
18:38, 07.03.2025
Обсяг торгівлі між Євросоюзом і Китаєм у 2024 році скоротився
13:51, 04.03.2025
Китай з 10 березня запровадить імпортні мита на низку с/г товарів зі США
12:03, 04.03.2025
BYD планує залучити $5,6 млрд від розміщення акцій
10:42, 04.03.2025
ОСТАННЄ
СЕО "ArcelorMittal Кривий Ріг" закликав міжнародних партнерів створити СП з АМКР для розвитку видобутку копалин у регіоні
20:58, 10.03.2025
Агрохолдинг "Агро-Регіон" розпочав весняно-польові роботи, відзначає дефіцит вологи
18:00, 10.03.2025
Експорт зерна за першу декаду березня перевищив 1 млн тонн - Мінагрополітики