Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому
Обсяг продажу в роздрібній торгівлі та харчовій промисловості в Китаї за вихідні з нагоди місячного Нового року склав понад $ 127 млрд і майже на 30% перевищив показники минулого року, повідомило міністерство комерції КНР.
"За даними моніторингу міністерства комерції з Нового року до шостого дня першого місяця за місячним календарем (11-17 лютого) в усій країні продаж основних роздрібних і харчових підприємств склав приблизно 821 млрд юанів (близько $ 127 млрд), що на 28,7% більше проти "золотого" новорічного тижня минулого року", - йдеться в повідомленні Мінкомерції КНР.
Водночас, порівняно з аналогічним періодом 2019 року зростання склало лише 4,9%.
Жителі КНР цього року відзначали Новий рік 12 лютого, а вихідні в країні тривали до середи. Цього року влада закликала людей не подорожувати через пандемію. На цьому тлі значно зріс обсяг роздрібної інтернет-торгівлі.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Сі Цзіньпін відвідає Францію, Сербію та Угорщину наступного тижня
04:27, 30.04.2024
Німеччина бореться з хвилею шпигунських загроз з боку Росії та Китаю
04:31, 28.04.2024
П'ятеро людей загинули внаслідок торнадо в Гуанчжоу
21:55, 27.04.2024
Влада КНР має намір виплачувати населенню до $1,4 тис. при заміні старих машин на електромобілі
07:18, 27.04.2024
Xiaomi отримала понад 70 тис. замовлень на електромобілі, розраховує поставити 100 тис. у 2024 р.
04:19, 25.04.2024
ОСТАННЄ
ДП "Ліси України" додали до переліку критично важливих для економіки підприємств
07:36, 02.05.2024
Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ
07:13, 02.05.2024
Кількість переказів у NovaPay в I кв.-2024 зросла на 18%, транзакцій - на 24%
19:26, 01.05.2024
У "Метінвесті" очікують повернення на робочі місця 6-7 тисяч із 8 тисяч мобілізованих працівників
19:08, 01.05.2024
Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінює поточну ділову активність - НБУ