Економіка

Відвідуваність торговельних центрів "Епіцентр" у перший день після локдауну зросла на 50%

Відвідуваність торговельних центрів "Епіцентр" у перший день після січневого локдауну 2021 року зросла на 50% порівняно з аналогічним днем попереднього року - до 300 тис. відвідувачів, повідомила прес-служба "Епіцентр К".

"Сплеск торгівлі в перші дні цілком очікуваний, оскільки впродовж трьох тижнів локдауну ми постійно отримували невдоволені відгуки покупців, які не мали можливості купити необхідні товари", - наводяться в прес-релізі слова заступника генерального директора "Епіцентр К" Володимира Гончарова.

Згідно з повідомленням, найбільше зростання продажу продемонстрували товари з категорії побутової хімії та засобів особистої гігієни - приріст становить 170%.

У топ продажів увійшли також керамплітка, лакофарбова продукція, декоративне освітлення, ламінат і паркет, електромонтажне обладнання, змішувачі, кераміка, шпалери, покриття, сухі будівельні суміші та посуд.

ТОВ "Епіцентр К" створене у 2003 році, відкрило перший гіпермаркет у Києві в грудні того самого року.

За даними Єдиного держреєстру юрособ і осіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).

Статутний капітал ТОВ "Епіцентр К" становить 158,6 млн грн.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ