Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks
Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.
"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.
Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.
Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
"Nestlé Україна" має намір у 2023-2025 рр. працевлаштувати і взяти на стажування 630 осіб
18:54, 09.11.2023
Nestlé в Україні у 2024 р. планує зростання обсягів виробництва
18:11, 25.09.2023
Starbucks призупиняє діяльність у Росії
22:31, 08.03.2022
Nestlé виходить на ринок меленої кави України і його преміум-сегмент із маркою Starbucks
18:13, 15.01.2021
Nestlé в Україні надасть 20 млн грн допомоги медичним закладам і громадам
17:23, 13.04.2020
ОСТАННЄ
Попит на зарядні станції та інші альтернативні джерела живлення в мережі "Фокстрот" зріс утричі з початку року
18:29, 13.05.2024
ЄС остаточно схвалив "торговельний безвіз" для України - Шмигаль
15:58, 13.05.2024
Обмеження енергоспоживання для промисловості повертаються на вечір - "Укренерго"
11:27, 13.05.2024
Офіційний курс гривні може знизитися влітку до 40 грн/$1 і нижче у зв'язку з новими кроками валютної лібералізації - банкіри
11:24, 13.05.2024
Мінсільгосп США прогнозує скорочення врожаю пшениці в Україні у 2024р на 8,7% і кукурудзи на 12,9%