Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві зі Starbucks
Компанія Nestlé, один із найбільших світових виробників продуктів харчування, анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з брендом Starbucks.
"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущено лінійку кави для приготування вдома", - йдеться в прес-анонсі компанії, оприлюдненому в середу.
Згідно з ним, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани щодо розвитку напряму кави в Україні загалом.
Наразі кава під брендом Starbucks уже є в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, як-от "Сільпо" або Metro, і належить до верхнього сегмента з ціною близько 100 грн за 100 грамів.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Nestlé в Україні у 2024 р. інвестувала у три свої фабрики понад 900 млн грн і наростила на 76% експорт
09:41, 19.02.2025
Nestlé в Україні у 2025р. інвестує 9,5 млрд грн у просування своїх товарів і модернізацію своїх заводів
03:54, 06.02.2025
Львівську фабрику Nestlé відвідали представники аграрного комітету ВР
14:22, 06.12.2024
"Nestlé Україна" має намір у 2023-2025 рр. працевлаштувати і взяти на стажування 630 осіб
18:54, 09.11.2023
Nestlé в Україні у 2024 р. планує зростання обсягів виробництва
18:11, 25.09.2023
ОСТАННЄ
Голова МЗС Великої Британії обіцяє розблокувати $3 млрд заморожених коштів від продажу ФК "Челсі" для передачі Україні - ЗМІ
13:41, 10.03.2025
МХП за 2 роки планує зайняти 2,5% ринку ковбас із курятини
12:07, 10.03.2025
Фокус ОТП Банку в 2025 р.: розширення лінійки партнерських програм для бізнесу й кредитних продуктів для населення
11:58, 10.03.2025
Україна за I півріччя 2024/25 МР експортувала понад 400 тис. тонн цукру
20:46, 07.03.2025
Ударами по газовій інфраструктурі України РФ хоче добитися повернення транзиту – ексочільник "Нафтогазу" Коболєв