Економіка

Зростання трафіку українських ТРЦ сповільнилося в будні після введення карантину вихідного дня

Українські торговельно-розважальні центри (ТРЦ) у перший тиждень після карантину вихідного дня фіксують зниження темпів приросту трафіку, що спостерігався у п'ятницю та понеділок.

"Із понеділка до четверга трафік знижувався. У середу і четвер трафік був уже практично такий самий, як у середу та четвер до карантину, в найкращому випадку зріс до 5%. Якщо брати сумарно за чотири робочих дня, то трафік зріс на 7-12% залежно від ТЦ порівняно з чотирма днями до карантину", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у прес-службі компанії "Будхаус Груп", що розвиває регіональні ТРЦ в Україні: Fabrika, (Херсон),"Любава" (Черкаси), Forum Lviv (Львів).

Як уточнили в компанії, схожа тенденція спостерігалася в динаміці обігу орендарів.

"Перші дні він (обіг - ІФ) був вищими, потім вирівнявся. Уже зараз зрозуміло, що додатковий трафік людей у будні не перекриє втрати вихідних днів", -зазначили у компанії.

Уповільнення приросту трафіку спостерігалося і в столичному ТРЦ Dream Town.

"Попередньої п’ятниці та наступного після вікенду понеділка приріст трафіку становив 20% до звичайного, тоді як у вівторок, середу і четвер - 15%", - зазначив директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець.

У ТРЦ Ocean Plaza трафік зріс лише у понеділок і у вівторок, повідомила комерційний директор ТРЦ Дар'я Завадська. "Обіг у всіх по-різному, але тенденції зростання немає", - сказала вона.

Трохи інша картина спостерігалася в столичному ТРЦ Gulliver, який і до введення карантину вихідного дня був орієнтований переважно на трафік у будні дні.

"Оскільки ТРЦ Gulliver важко назвати ТРЦ вихідного дня, наш трафік завжди виглядав однорідно і в будні, і у вихідні. Наразі з введенням карантину вихідного дня ми спостерігаємо зростання відвідуваності в будні на 20-25% і відстежуємо щоденний товарообіг орендарів. Загалом, в більшості груп товарів спостерігаємо зростання", - зазначила в коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" генеральний директор МФК Gulliver Ірина Круппа.

У компанії Arricano ("РайON" і "Проспект" у Києві, "Сонячна галерея" у Кривому Розі, City Mall у Запоріжжі) наголосили, що листопад - традиційно високий споживчий сезон, протягом якого завжди спостерігається зростання попиту.

"Після введення карантину вихідного дня в ТРЦ Arricano продовжено роботу торговельних центрів у будні. Наразі ще рано говорити про підсумки. Очевидно одне: листопад - це високий споживчий сезон, протягом якого завжди спостерігається попит на здійснення покупок зимового одягу, взуття, дитячих товарів, електроніки, косметики, подарунків тощо", - розповіли агентству в компанії.

Як повідомлялося, українські ТРЦ після введення урядом карантину вихідного дня зафіксували приріст трафіку до 20% у п'ятницю та понеділок. При цьому деякі ТРЦ змінили розклад роботи, продовживши робочий час в будні дні.

Як повідомлялося, Кабінет Міністрів України ввів низку карантинних обмежень, зокрема заборонив прийом відвідувачів у ТРЦ та інших закладах розважальної діяльності з 00:00 суботи до 00:00 понеділка із 14 до 30 листопада.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ